eisprong

Hoi meiden,

Ik ben weer in m'n vruchtbare periode aanbeland, dus weer druk bezig met m'n lijf en wat ik voel. Nu heb ik een vraag over de eisprong. Ik voel die namelijk. Steken in m'n zij en gisteren een soort van gevoel alsof er luchtbelletjes op die plek zitten (een soort geblob). Hahah, ik hoop dat niemand me nu uitlacht maar dat iemand dit herkent...Nu is m'n vraag: als je die dingen voelt, vindt dan je eisprong plaats of betekent dit dat het eitje op het punt staat los te komen? M'n cyclus schommelt tussen de 24 en 27 dagen. En gister was dag 10. Moeten we vanavond weer klussen (pffff, al 4 avonden achter mekaar gedaan :)) of heb ik m'n eisprong gehad?

Liefs Jenke
 
Hoi Jenke,

Als die dingen gisteren al begonnen, denk ik dat je eisprong nu is geweest. Het eitje blijft nog wel 12 of 24 uur leven, dus misschien vanavond nog een laatste klusje? In ieder geval heb je je best gedaan!

Succes!
 
Hoi Jenke,

Haha, ik voel precies hetzelfde. Ik heb dat dan een dag lang. Steken en het gevoel alsof er een scheetje dwarszit? Meestal is de dag erna mijn temp hoger en heb ik dus op het moment dat ik die dingen voel mijn eisprong gehad. Ik denk dus ook dat je je eisprong al hebt gehad. Zoals Inge al zegt, voor de zekerheid toch nog een keer klussen vanavond.
Succes.
Irma
 
Ik voel zelf mijn eisprong niet.
Maar als je de afgelopen 4 dagen al hebt geklust dan zou het natuurlijk ook al raak kunnen zijn want zaadcellen leven 2 tot 4 dagen.
Maar eh misschien is de tip van Inge en Irma ook wel een idee ;-)

Greets tika
 
Het schijnt dat een ei voordat ie springt een vochtblaasje is zo groot als een kers. Geen wonder dat je dat voelt als bloppen, dat voel ik ook altijd, bloppen is inderdaad het juiste woord ervoor. Na het bloppen ben je nog 12 tot 24 uur vruchtbaar, zaad kan binnen twee uur op de plek zijn waar de bevruchting plaatsvind, dus klussen maar....!
 
Terug
Bovenaan