eisprong

Ik heb nog weer een technisch vraagje, hopelijk weet iemand het. De tijd van je eisprong tot je ongi, is die altijd 14 dagen? Als je dus een langere of kortere cyclus hebt, komt dat dan altijd doordat je eisprong eerder of later is? Of kan het ook zijn dat de tijd na de eisprong verschillend is?
 
hoi jenke!
ja, ik dacht dat tijd van eisprong tot ongi altijd 12 tot 16 dagen is, dus gemiddeld 14 dagen. Als je een lange cyclus hebt, komen die "extra" dagen dus VOOR je eisprong...
liefs,
kaat
 
Hoi Jenke

ik dacht altijd dat de tijd tussen de eisprong en de ongi 14 dagen was, maar hoorde laatst van iemand dat dat toch wel kan wisselen. Heb zelfs gehoord dat je een paar dagen na je ongesteldheid zwanger kunt raken. Met andere woorden, ik weet het ook niet, maar ben net als jij erg benieuwd naar het antwoord. Misschien weet iemand anders het??
Groetjes, Lena
 
Dit verschilt weer per persoon. Ik heb een cyclus van 30 dagen en op dag 20 mijn ei. Dus bij mij gaan die 14 dagen niet op.

Mij werd een paar maanden geleden (door iemand die dacht het te weten) verteld dat ik dan niet zwanger zou kunnen raken. Mooi mis, want nog voordat we voor het eggie gingen was ik al zwanger!
 
Terug
Bovenaan