Eisprong

Vraagje.... is rond de eisprong draderig, doorzichtig slijm een must? Normaal kan ik hier aardig uit opmaken waneer mijn eisprong is. Klopt dan ook precies met mijn ongie en temp.verhoging. Alleen afgelopen woensdag toen ik normaliter mijn eisprong zou hebben geen slijm. Wel een temp.verhoging gekregen zoals altijd, wat last van mijn borsten, maar geen slijm. Sterker nog, dacht af en toe: "ja ik voel het" ging dan naar toilet en niets. Zelfs geen normale afscheiding. Heel vreemd. Toch voelt alles niet "droog" aan. (raar praatje eigenlijk!) Om een lang verhaal kort te maken...heb je alleen een eisprong in combinatie met doorzichtig cervixslijm of kan het ook zonder?
Groeten M.
 
Ik heb het ook nooit. Aan de afscheiding kan ik niet merken of er een eisprongetje is geweest. Dan maar hopen dat je goed zit met het klussen, want aan de temperatuur kan ik ook niets uitmaken. Wel vervelend...dan maar gokken dat het eitje halverwege de cyclus springt....
 
Volgens mijn gyn. is het cervixslijm niet altijd even sterk aanwezig. Dus als je temp omhoog gegaan is, dan heb je gewoon een eisprong gehad.

Succes

Liefs Tatjana
 
Terug
Bovenaan