eisprong

hoi allemaal,
even vraagje:wat voelen jullie als jullie eisprong er is of eraan komt?
je hoeft er toch niet altijd iets van te merken he?
ik hoop op reactie.
bedankt alvast

Ik voel hem heel duidelijk, het ongie gevoel in de buik/zij. Maar er zijn heel veel die niets voelen, helemaal niets om ongerust over te zijn. Evt. kun je temperaturen of ovulatietesten gaan doen.

ik voel mijn eisprong nooit, ik heb een hele onregelmatige cyclus, en temperaturen werkte bij mij ook niet, maar als je (normaal) vanaf dag 10 tm 14 na de eerste dag van je menstruatie moet klussen, is dat bij een onregelmatige cyclus dus een kwestie van eerder beginnen, en langer doorgaan, bv dag 8 tm dag 20 (klinkt vermoeiend, maar het is het wel waard als je graag een kleine wil, en het is bij mij ook gelukt dus...)
veel succes!

Ik voel hem ook duidelijk, heel gevoelige buik en een stekend gevoel in de zij/buik ter hoogte van je eierstok 1 er van. Maar ik geloof inderdaad dat de meeste vrouwen dit niet zelf voelen.

Het kan ook best zijn dat je niet elke maand een eisprong hebt! Is heel normaal hoor. Maar meestal voel je niks, soms menstruatiepijn of soms een klein bloedinkje. Beter is het om je slijm in de gaten te houden....

Terug
Bovenaan