eisprong

hoi, hier ben ik weer. Ik heb de hele week voor mijn eisprong pijn bij mijn eileiders wat aanhoudt tot na mijn eisprong. Is het normaal dat ik zoveel last heb van mijn eisprong en kan dit duiden op een afwijking(verkleving oid). Ik heb al 3 maanden getemperatuurd en lijkt erop dat ik wel een eisprong heb al ben ik na 10 maanden nog niet zwanger. Wie herkent dit?
 
Hoi Marielle,

Ik heb precies dezelfde klachten als jij, in mijn geval duren die ovulatiepijnen zo'n 10 dagen. Ik begin me ook af te vragen of dit normaal is, ben zelf ook al 10 maanden van de pil en nog steeds niet zwanger. Ik heb wel een miskraam gehad na 10 weken, en het is eigenlijk sindsdien dat ik die pijnen heb. Heb verder een vrij regelmatige cyclus van 25 tot 28 dagen. Ik ga toch binnenkort maar eens een afspraak maken met de huisarts. Ben niet veel hulp voor je he, maar het is goed te weten misschien dat je niet de enige bent??

Groetjes, Jennifer
 
Hoi,
Dit zelfde probleem heb ik ook. Ik heb er eigenlijk nooit wat achter gezocht.
Niet echt pijn maar een week voor de ovulatie elke keer wat lichte steken.
Ik maak me hier verder geen zorgen over.
 
hoi Jennifer,
Jouw verhaal klinkt inderaad hetzelfde als ik! Ik ben ook 10 maanden bezig en mijn cyclus is tussen de 25 en 30 dagen. Hou je me op de hoogte als je naar de HA bent geweest? ik wil nog eerst 1 maand met ovulatietesten aan de gang en daarna ga ik ook naar de HA. Succes!
Marielle
 
Hoi Mariëlle,

Ik heb ook 10 dagen lang last van ovulatiepijn gehad, sinds ik met de pil stopte. Ik ben ervoor in behandeling geweest bij een acupuncturist, en nu gaat het beter. Hij zegt dat mijn hormoonhuishouding in de war was.

groetjes, Inge
 
Terug
Bovenaan