Eisprong

Hallo,

Ik ben Manon (23 jaar) en nieuw hier.
Wij zijn sinds 23 mei gestopt met de pil en sinds 22 juni bezig om zwanger te worden. Ze adviseren toch altijd om eerst je ongi op gang te laten komen, dat hebben we dus gehad. Ik had de eerste keer een cyclus van 28 dagen en als ik daar vanuit ga had ik vandaag mijn eisprong moeten hebben. Maar nu heb ik van zondag op maandaag gigantische steken in mijn onderbuik gehad en vandaag had ik nergens last van. Zou het kunnen dat ik mijn eisprong eerder heb gehad?? We hebben van vrijdag tot maandag geklust dus dat zit wel goed!!
Weet iemand mij meer te vertellen? Kan geen 14 dagen meer wachten.

Liefs Manon
 
Hoi hoi,
welkom op het (verslavende) forum.
Gemiddeld is een eisprong 14 dagen voor je nieuwe menstruatie. Het kan dus zijn dat hij bij jou net iets eerder is geweest of dat je cyclus deze keer iets langer duurt. Het kan nl. nog al eens schommelen als je net gestopt bent met de pil.
Maar het kan ook zijn dat die steken je eisprong niet waren maar iets anders. Voelde je voorheen altijd wel je eisprong???

Het is dus echt afwachten en dan duren 14 dagen heeeeeel lang....

succes ermee!
 
hoi hoi welkom ik ben in jan gestopt met de pil,het kan zijn dat het bij jou eerder is,ieder lichaam is anders en 14 voor je ongi is een schatting die ze maken.ik hield het altijd bij de ene keer voel ik me eisprong en de andere keer niet,dus ik heb nu zoiets van ik laat de natuur ze gang gaan veel sucses gr manuela
 
hoi,

welkom!
helaas zul je net als ons die 14 dagen uit moeten zitten haha!

balen he dat wachten! en dan ben jij pas net bezig (ronde 1) ik zit zelf in ronde 12 en dat wachten gaat iedere x langer duren lijkt t wel!

succes
xx kimpansee
 
Welkom bij ronde 1, zit ik ook in.
Ik denk toch ook dat je die 14 dagen zult moeten uitzitten, je hebt echt te vroeg getest. Troost je, ik had gisteren mijn nod (is trouwens nog altijd niks gebeurd) en ik had vorige week dinsdag ook getest, hij gaf toen ook negatief aan. Je kan echt best pas testen als je minstens 1 dag overijd bent.
Veel succes en laat iets weten.

grtjs,

Bea
 
Terug
Bovenaan