Eisprong

Hallo dames,

Ik lees al een tijdje mee met jullie en heb nu ook een vraag. Ik zit in mijn 7e maand en hoop dat het nu eens mag lukken maar goed dat hopen we allemaal. Ik gebruik clomid omdat ik zelf geen eisprong heb. Nu heb ik afgelopen zaterdag mij eisprong gehad en moet dus twee weken afwachten of ik ongesteld word of niet!! Maar nu heb ik vandaag steeds een rare buik met af en toe wat steekjes, stel dat ik zwanger ben kun je dat al zo snel na de eisprong voelen? Hoop dat iemand er meer van weet ennuh succes allemaal!!!

liefs Sindy
 
Hoi Sindy,

Helaas zit er niets anders op dan te wachten tot de 2 weken voorbij zijn.

Ik heb ook Clomid gebruikt, en ik heb verschillende keren gedacht dat ik zwanger was (allerlei verschijnselen, zoals misselijkheid en zo) en werd dan iedere keer teleurgesteld.

De keer dat ik wel zwanger was had ik overigens ook last van mijn buik, een soort menstruatie-achtige buikpijn, en ik was er dus van overtuigd dat het weer niet gelukt was. Maar die menstruatie kwam nooit, en inmiddels zit ik in mijn zwangerschapsverlof!

Ik wens je veel sterkte, en hoop dat de Clomid snel zijn werk gaat doen!
 
Hoi Sindy,

Wij zitten op 1 lijn. Ook ik heb afgelopen zaterdag mijn eisprong gehad en voel nu ook af en toe steken in mijn buik. Ik hoop dat het deze maand raak is bij ons. Zijn jullie al lang bezig om zwanger te worden?

Liefs, Linda
 
Terug
Bovenaan