Eisprong

hallo dames,

Julie kunnen me vast helpen.
Vandaag zou ik mijn eisprong hebben.
Nu heb ik sinds een uurtje onwijs veel pijn aan de linkerkant onderin.
Kan dit betekenen dat ik mijn eisprong heb.
Ik ben namelijk net gestopt met de pil en heb nog nooit een eisprong gevoeld.
Misschien kunnen jullie me zeggen of dit 1 van de bijwerkingen is die je bij een eisprong kan verwachten??
Zo ja dan klopt dit helemaal als ik tenminste een cyclus heb van 28 dagen. Ik hoop zo dat dit een eisprong is. Mijn man komt straks namelijk thuis van een weekend weg met zijn sport.
Kunnen we vanavond aan de slag gaan.

Groetjes Bianca

p.s. ik waardeer het heel erg van jullie dat jullie me helpen en steunen waar het maar kan!!!
 
hoi Bianca
Mijn vriendin voelde ook haar eisprong, toen aan de slag gegaan met haar vriend en nu is ze 7 weken zwanger!! Dus doen vanavond! Veel vrouwen(zoals ik) voelen het een week vantevoren al aankomen dmv pijn bij de eileiders en dat trekt weg na de eisprong. Het kan dus ook zijn dat je eisprong eraan komt. Succes!
Marielle
 
Hoi,

Ik hoop het voor je. Ik voel namelijk nooit wat en dat is soms best lastig. Ik heb nog nooit zo graag buikpijn willen hebben hahaha, maar ja helaas.
Nou succes vanavond en ik zal voor je duimen.
Liefs Rebekka
 
Hoi Bianca,

Het zou goed kunnen dat je je eisprong voelt.
Maar eigenlijk ben je al te laat als je vanavond gaat klussen.
Je kan het beste klussen de dag voor je eisprong, omdat je ei maar 12 uur leeft.

Succes in ieder geval!
 
Hoi Bianca, ik denk dat je of je eisprong voelt of dat je eisprong eraan zit te komen, Ik voel het nl ook altijd, een zeurende pijn links of rechts die steeds erger word. Het duurt bij mij altijd een aantal dagen. Volgens de gyn is dat omdat het eiblaasje op spanning komt door het groeien. Ik zou zeker klussen dus vananvond.

Veel plezier.
 
Hoi meiden,

Volgens mij heeft anoniem niet gelijk. Als ik namelijk nu pijnlijke steken heb en vanavond ga klussen. Want zoals jullie al zeggen is de eisprong 12 uur geldig (zoiets) dus als ik straks ga klussen ben ik nog op tijd, want dat ik namelijk binnen de 12 uurs grens (vanaf het moment dat ik die steken kreeg tenminste)

Groetjes Bianca
 
Nee anoniem,
Dat begrijp ik zelf ook nog wel. Maar die steken zijn pas net begonnen. Dus ik weet niet hoelang ze aanhouden. Ik ga vanavond dus gewoon klussen en ik zie wel of het wat wordt!!

Bianca
 
Terug
Bovenaan