eisprong???

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,

even een vraagje
heb 2 juli mijn mk gehad en zou dus normaal gesproken 30 juli mijn nod dag hebben.(als mijn cycles zou verlopen als normaal)
nu merkte ik net dat ik slijm had waar ik draadjes van kon trekken, zou ik dan nu onregelmatig zijn en mijn ei hebben.
groetjes debra

was even vergeten te vertellen dat mijn temp, al wel een paar dagen 37 is.

Hoi Debra,
Je stelt de vraag die mij vandaag ook bezig houd! Ben de 18e deze maand ongesteld geweest, en nu verlies ik die slijm-draad zeg maar. Het is heel duidelijk een draad. ik hoop ook dat er iemand iets weet!
liefs Helen

Hallo debra en helen,

Ik ben al bijna 27 maanden bezig om zwanger te raken, was 1x zwanger maar dat is dat is niet goed gegaan. Nu loop ik bij de gyn en die zegt dat als je slijm doorzichtig, helder is en je kan draden trekken dan komt je eisprong. Dus klussen geblazen. Ik ben net weer ongi geworden helaas en ik mag dus weer gaan kijken wanneer ik mag. Ik word er soms niet goed van, maar als ik op deze site ben dan zie ik dat ik niet de enige ben. Sorry dat ik dat nu even tegen jullie zeg,want dat was niet echt jullie vraag, maar ja ik moest dit even kwijt. bedankt voor het aanhoren.

Suc6
Geertje

hoi geertje,

ja ik snap best dat ht vervelend is als je al 27maanden bezig bent
zou der persoonlijk gek van worden.
ik was dus 1 maart gestopt met de pil en had 22 mei mijn laatste ongi, zwanger helaas op 2 juli een miskraam gekregen.
en ik denk ook zoals je al zei , dat mijn cycles nu een beetje in de wat ligt, en dat ik nu mijn ei zal krijgen.
want voorheen was ik altijd netjes 28 dagen maar heb verder nooit op slijm gelet.
mijn temp. is al wel drie dagen 37.
(was ook toen ik zwanger was)
maar goed we wachten maar af
verder heel veel suc6 met het zwanger raken en dat het maar snel mag gebeuren bij ons allemaal.
en ja hoor deze site is net zo goed om te zeuren, je hart gewoon luchten hoor
groetjes debra

Terug
Bovenaan