eisprong?

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Ik voelde net een steekje in mijn onderbuik(rechtsonder), en nu heb ik nog steeds een beetje een zeurderig gevoel, zou dat mijn eisprong kunnen zijn, ik zit pas op de 10e dag van mijn cyclus in ronde 1????????????????
Let me know!!
Groetjes Gabrielle.

wacht maar eens rustig af.....laat je lichaam op orde komen na een evt pilgebruik.

als ik jou was zou ik niet meteen overal vanalles willen/gaan voelen vooral niet als je nog maar net gaat beginnen!

gr kimpansee

Dat snap ik wel maar ik wil natuurlijk wel iedere kans grijpen. En verder probeer ik wel zo nuchter mogelijk te blijven, maar toch...

als je nog niet goed weet wanneer/hoe je cyclus is, is het lastiger te tellen wanneer je eisprong is, normaal gesproken ongeveer 14 dgn na de 1e dag van je laatste ongi.

bij mij is dit pas op dag 18, maar daar kom je dus pas na een tijdje achter (ik zit in de medische molen, en weet dus pas sinds 3 mnd dat ik mijn ei later heb als die 14e dag)

hopelijk heb je hier wat aan, en een goed bedoelde tip......

probeer er nu nog niet te veel mee bezig te zijn....geniet nu nog.....misschien komt er een tijd dat je er bewust veel mee bezig moet zijn, en dat is best klote (ik spreek uit ervaring)

succes

xx kimpansee

Dank je wel.
Ik ben er ook echt wel op een 'normale'manier mee bezig. ik ga echt nog niet temperaturen en dat soort dingen, een test heb ik ook nog niet huis, maar omdat ik het gisteravond laat voelde was het wel ff van: als het zo is dan moeten we nu ff klussen natuurlijk anders is t te laat. En ik hoop t natuurlijk niet, maar ik ga er stiekem wel van uit dat t wel ff zal gaan duren. Ik hoop natuurlijk voor jou dat je snel zwanger zal zijn, want dat heb je dan zo onderhand wel verdiend dacht ik zo. Bedankt voor je reactie.
Groetjes Gabrielle.

Als je niet weet hoe lang je cyclus is, is het inderdaad erg moeilijk om te bepalen wanneer je eisprong is. Normaal gesproken zo'n 14 dagen voor je volgende ongi. Als je cyclus precies 28 dagen is, is dat dus ook 14 dagen na je vorige ongi.
Maar als je cyclus korter dan 28 dagen is, heb je je eisprong ook eerder.

Bij twijfel gewoon lekker gaan klussen zou ik zeggen!

Veel succes!

Zou best wel eens je eisprong kunnen zijn. Ben je al lang gestopt met de pil?
In het begin heb je het gevoel vanalles te voelen (???? duidelijk)
Je denkt dan bij alles wat je voelt is dit het?
Maar het zou best kunnen dat jij je eisprong al heel vroeg in je cyclus hebt.
Liefs Anne

Terug
Bovenaan