Eisprong

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik test sinds een paar maanden met de CB ovulatietesten. En gelukkig met succes. Elke maand een mooi duidelijk 2e streepje rond mijn eisprong. En hier zit nu ook mijn vraag? Als je het 2e streepje op je test ziet, betekent het dus dat je eisprong er aan komt! Maar binnen hoeveel tijd, na het ontdekken van het streepje is dan je eisprong? Is dat de volgende dag? Of na een paar uur. Ligt er natuurlijk ook aan op wat voor tijdstip je op de dag test. Weet iemand hier antwoord op?? Alvast bedankt allemaal. Groetjes.

Hoi anoniem,

op de bijsluiter van de clearblue staat dat je eisprong binnen 24 tot 36 uur plaatsvindt als je een positieve test hebt.

Volgens mij stijgt je LH waarde 24 tot 36 uur voor je eisprong. Dat betekent, denk ik, dat je eisprong op z'n vroegst 1 uur na meting en op z'n laatst 35 uur kan plaatsing. Ik zelf had het idee dat mijn eisprong na 5 uur plaatsvond(6 uur in de ochtend getest, 11 uur voelde ik mij eisprong). En als je eitje maar 3 uur leeft dan ben je volgens mij te laat als je het dan pas s'avonds doet. Het beste is het meteen doen na je positieve test en na 24 uur nog een keer. Maar als er vrouwen zijn die hier andere meningen over nahouden dan hoor ik dat graag!
Marielle

Terug
Bovenaan