eisprong

A

Anoniem

Guest
Vraagje:
altijd (de laatste tijd) als ik in de periode rondom mijn eisprong zit kan ik vreselijk veel last hebben van mijn eisprong. Ik heb echt pijn in mijn onderbuik en dit duurt wel een weekje voordat dit enigzins wegzakt. Wie herkent dit?

Hoi Lisa,

Ik heb inderdaad ook wel eens de dagen voor mijn eisprong al erge steken in mijn onderbuik... dacht al dat ik de enige was..

Ik heb ook dezelfde klachten. Ik ben zelfs een half jaar geleden naar het ziekenhuis gegaan voor een echo omdat ik dacht dat er iets ergs aan de hand was. Bleek het mijn eisprong te zijn!! Vervelend omdat je niet 1 week maar 2 weken per maand last van je buik hebt: mensruatie en eisprong!
gr

hoi lisa

ik heb het wel eens zo erg dat ik bijna niet kan lopen zo pijn doet het.
ben er zelfs een keer voor naar de huisartsenpost geweest omdat ik dach dat ik wat aan mn blinde darm had, bleek het gewoon een eisprong te zijn.
gr hartje

Hoi
Ik heb hier ook jaren last van gehad, ook onderzoeken gehad, daarbij werden alleen grote follikels gevonden(rijpe eitjes)
Ik ben op advies van een kennis Teunisbloemencapsules met visolie (ik heb van Orthica), gaan gebruiken en had daarna zelden last van kramp.

Een leuke bijkomstigheid is dat het ook schijnt te helpen om een regelmatige cyclus te krijgen(op die van mij kon je de klok gelijk zetten)

succes ermee, Jeanette

Ik heb het ook een aantal maanden achter elkaar gehad toen ik met de pil stopte. Nu sinds een maand of drie veel minder last. Mijn acupuncturist zei dat het een verstoorde hormoonbalans is. Komt vaak voor na het stoppen met de pil. Hij heeft me 3 keer behandeld, en nu is het dus vrijwel over.

groetjes, Inge

Terug
Bovenaan