eisprong?

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Vanaf april probeer ik zwanger te raken. Tot nu toe helaas nog niet gelukt. Veel mensen in mijn omgeving zijn wel zwanger geraakt de afgelopen maanden, daarom ben ik deze maand begonnen met temperaturen.
Nu is het zo dat mijn temperatuur iedere dag anders is, maar er lijkt wel een "schema" in te zitten. De ene dag is mijn temp 36.5, dan 36.3 en dan 36.0, dan weer 36.5 en dan weer 36.3 en weer 36.0....
Nu vraag ik me af of ik uberhaupt wel een eisprong heb???
Herkent iemand dit?

Groetjes, Karin

Hoi Marielle,

Ik temperatuur 's morgens als ik wakker word, om kwart over 7. Ik temperatuur rectaal op mijn linker zij in bed.
Maakt dat nog wat uit dan wanneer en waar je t doet?

gr, Karin

Het maakt zeker uit wanneer en waar je het doet. Je zult zien dat je temperatiir sávonds altijd hoger is dan s'ochtend.
Het beste is om elke ochtend, voordat je opstaat, rectaal je temperatuur te meten.
Mijn temperatuur zit voor mijn eisprong tussen de 36,1 en 36,7. Na mijn eisprong is dat meestal tussen 36,9 en 37,3 een duidelijke verhoging dus. Door verschillende omstandigheden kan je temperatuur hoger of lager zijn dan de vorige dag. Als je de avond ervoor veel alcohol heb gedronken verwijden je bloedvaten en stijgt je temperatuur. Ook als je langer slaapt zoals in het weekend stijgt je temperatuur. Ik heb wel altijd dat ik mijn laagste temperatuur meet de 2 dagen voor mijn eisprong en daarna heeft hij 2 dagen nodig om de 37 graden te bereiken.
Hoeveel dagen heb je nu getemperatuurd?

gr
Marielle

Ik ben gaan temperaturen vanaf dag 1 van deze cyclus en ik zit nu op dag 14. Ik heb een cyclus van 26 dagen dus mijn eisprong moet wel een dezer dagen zijn (geweest). Mijn temperatuur was vanochtend 36.4. Tot nu toe ligt mijn temperatuur dus tussen 36.0 en 36.5. Hoger is ie nog niet geweest. De temperatuurstijging door de eisprong moet dus nog komen...Dat wordt dus nog gewoon afwachten.....!

Ik voel geen eisprong en omdat we nu al een klein halfjaartje bezig zijn, vroeg ik me af of ik misschien geen eisprong heb, vandaar!

Gr. Karin

Terug
Bovenaan