Eisprong

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Ik ben begin augustus gestopt met de pil, 2 dagen ongesteld geweest en daarvoor duidelijk een eisprong gevoelt, nu vond ik die 2 dagen ongesteld zijn erg raar, want normaal was ik 5 dagen goed ongesteld, nu heel klein beetje en ik heb deze maand helemaal geen eisprong gevoelt.
Zou t kunnen dat ik dan toch zwanger ben?
Ik ben wel heel erg moe en moet onwijs vaak naar de wc.

Wie herkent dit?

xxx Daphne

Hoi Dahne,

Ik heb iets soortgelijks gehad een weekje geleden. Ook maar 2 i.p.v. 5 dagen ongesteld, moe, veel plassen. De week daarvoor had ik 1 dag buikkrampen. Wij hebben toen na die 2 dagen getest en de uitslag was negatief. Toch de huisarts gebeld, die zei: test na 3 dagen nog een keer en kom dan die dag ook direct langs. De test was nog negatief. Bij de HA nog een keer getest, maar nu een bloed test. Uitslag was weer negatief.
Toch was ik ervan overtuigd dat ik zwanger was. We zijn sinds febr aan het proberen om zwanger te raken, maar ik heb nog niet eerder zo duidelijke signalen gehad.
In jouw geval kan het zijn dat je lichaam nog aan het afkicken is van de pil. Ik voel ik ook niet altijd mijn eisprong, dus misschien is die er wel geweest.
Als je denk en/of voelt dat je zwanger bent, test dan gewoon. En als je negatief test en je voelt dat het toch niet klopt, bel dan gewoon eens naar de huisarts. Misschien heeft die nog een goed idee.

Nou het is en heel verhaal, ik hoop dat je er wat aan heb. Ik weet wat het is om voor raadsels te staan, dus alleen het luchten en het feit dat iemand anders (bijna) hetzelfde heeft gehad kan al helpen.

Succes

Groetjes Imp

Terug
Bovenaan