eisprong ???

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Eerst wil ik iedereen die zwanger is van HARTE FELICITEREN en dat jullie er maar van mogen genieten !!!!!!

Ik hoor en lees wel vaker dat je je eisprong kan voelen, maar wat voel je dan precies ??? Ik reken het wel uit op www.babybrabbel.org maar ik weet niet of dat wel zo zeker is. Wie o wie kan mij helpen en vertellen hoe ik het weet ????

Iedereen die aan het wachten is wil ik veel SUCCES wensen en dat er snel uitmag komen dat jullie zwanger zijn !!

Liefs Belinda

Hoi hoi,ik voel me eisprong niet altijd,maar als ik hem voel,voel ik een soort steken onderin me buik,de ene keer rechts en de andere keer links,[aan de zijkant onderin]zo een soort gevoel is het!!ik rekende ook altijd uit waneer ik me eisprong had,maar dat doe ik niet meer,want ik ben er achter gekomen dat ik hem eerder heb dan de berekeningen.ik adviseer je ook,om op je cermixslijm te letten,dat is slijm waar je draden van kunt trekken,voel zo nu en dan in je vagina of je dat slijm hebt.veel sucses gr manuela

Hallo Belinda,
Veel vrouwen voelen hun eisprong niet.
Ik heb de laatste 2 maanden wel wat gevoeld, een scherpe pijn in mijn buik, die een aantal uren aanhield. Volgens de ovulatie test had ik op die dag ook mijn eisprong.
Veel succes, liefs Zoey uit O

Bij mij voelt de eisprong als een soort menstruatie krampjes, maar dan anders.
(lekker duidelijk he)

En ik berekende in het begin ook cyclus via babybrabbel.
Maar toen heb ik een keer ovulatietest gebruikt en daar blijkt uit dat mn eisprong bijna een week eerder is dan de uitgerekende datum.

Omdat ik dus door middel van de ovulatietest precies weet wanneer mn eisprong is, weet ik nu ook welk gevoel daarbij hoort. en nu herken ik het zonder te testen.

Claire

Terug
Bovenaan