eisprong

A

Anoniem

Guest
Hallo,

na een lange tijd weer terug en nog steeds niet zwanger.
Heb vorige maand mijn temperatuur bijgehouden en dus geen temperatuurverhoging.
Heeft iemand hier ervaring mee? Ben nu een half jaar aan het klussen om maar zo te zeggen en ben vorige maand begonnen met temperaturen.

Gr. Miepje

Hoi hoi,ik temp nog niet,maar ik weet wel dat je wel een aantal maanden moet tempen om duidelijkheid te krijgen,want eigelijk als je de verhoging constanteerd is het te laat!!veel sucses gr manuela

Om een goede en duidelijk templijst bij te houden moet je voordat je opstaat jezelf rectaal temperaturen anders werkt die lijst niet. En van 1 lijst valt weinig te zeggen hoor. Dus even volhouden en een maand of 3 een lijst bij houden.
Mocht je dan besluiten naar de huisarts te gaan moet je wel zeggen dat je al een aantal maanden een lijst bijhoudt anders stuurt deze je voorlopig nog niet door naar de gyn.
succes ermee

Als je geen verhoging hebt dan heb je dus geen eissprong! Als je een eisprong hebt dan steigt je temp. dus als die bij jou niet steigt dan heb je geen eisprong! Misschien moet je eens bij de ha langs gaan, die zal je waarschijnlijk adviseren om het nog een paar maanden bij te houden! En hij kan je misschien meer vertellen of bel met de Rutgerstichting. Zij kunnen al je vragen beantwoorden, groetjes Eva

Ik ben sinds kort ook begonnen met temperaturen. Maar ik snap er helemaal niets meer van. De temp schiet van hot naar her er zit bij mij totaal geen regelmaat in. Dus ik kan zo ook niet goed opmaken wanneer het nu klusdag is. Ik voel mijn ei wel, maar volgens mij is het dan al te laat. In ieder geval veel succes met klussen!
Groetjes,
Miranda

Terug
Bovenaan