eisprong

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Ik heb even een vraag volgens een berekening zou ik de 27 ste een eisprong moeten krijgen maar naar mijn gevoel heb ik hem toen niet gehad. Gisteravond en vanochtend had ik ontzettende buikpijn en toen ik naar de wc ging had ik wat slijm verlies zou ik vandaag dan die eisprong gehad hebben? we hebben wel de afgelopen dagen om de dag geklust kan het dan misschien toch raak zijn?

Hoi!
Heel veel duidelijkheid kan ik je natuurlijk niet geven. Wel is het zo dat je berekening van je eisprong waarschijnlijk gebaseerd is op een regelmatige cyclus van 28 dagen. Ik weet niet hoe jouw cyslus is... Aangezien lang niet iedereen een cyclus heeft van 28 dagen, zou het helemaal niet gek zijn dat jou eisprong 2 dagen later is. Vaak hebben vrouwen bij hun eisprong een slijmerige (vergelijkbaar met lijm, zeg maar) afscheiding. Dit kan gepaard gaan met krampjes of bijv. gevoelige borsten.
Als je eisprong inderdaad net iets later is, en jij om de dag 'geklust' hebt, bestaat inderdaad de kans dat je vruchtbaar was tijdens het 'klussen'.
Ik denk dat het een kwestie van afwachten (irritant!!) is voor je... tot je ongesteld zou moeten worden... En dan een test doen...
Heel veel succes!! Ik duim voor je dat het raak is!
Groetjes!!

Terug
Bovenaan