eisprong

A

Anoniem

Guest
goede avond allemaal,
normaal gesproken zeggen ze dat je beter om de dag kunt klussen. Is dat ook zo als je eisprong komt?  heb vandaag namelijk meer slijm (sorry voor detail) maar we hebben gisteren geklust. Mijn mannetje heeft zoiets van;we doen het morgen wel weer. Maar kunnen we het voor de zekerheid niet beter vandaag ook doen?of is het echt zo dat de zaadjes 48 uur kunnen blijven leven want dan kan ik morgen nog vooruit op de voorraad van gisteravond, haha!
Tja, een lang verhaal..maar soms hoor je ook zoveel verschillende dingen.
Nou, succes ermee allemaal en fijne avond nog...
groetjes kreeftje

hoi

Ik hoor altijd verschillende dingen

de 1 zegt dat je beter kan wachten tot de

eisprong want dan is er meer zaad

de ander om de dag

de ander weer hoe vaker hoe beter

ik weet het soms ook niet meer

ik klus ook om de dag

mijn NOD is 16 maart

dus nog ff wachten maar........

Ik weet ook nog niet zo goed wat het beste is. Tot nu toe doen wij het om de dag, maar ik lees hier ook wel eens berichtjes van mensen die rond hun eisprong het wel elke dag doen. Dus misschien dat ik dat de volgende ronde ook ga doen (ik ga er vanuit dat het deze ronde niet gelukt is). Dus ik kan je niet echt goed advies geven, maar als je denkt dat je je eisprong al gehad hebt (vandaag), kan je het misschien beter wel vandaag doen.
Succes, groetjes Sandra

Hoi!

Wat ik van een deskundige heb gehoord, is dat je het het beste om de 2 dagen kunt doen, en tijdens de vruchtbare dagen om de dag. De kwaliteit van het zaad is dan beter, en inderdaad, die zaadjes zijn 'hardnekkig' (hahaha) die overleven 48 - 72 uur (hangt van de kwaliteit af).

Groetjes!

thanx voor de reactie. We klussen er gewoon lekker op los en dan zien we wel hoe het gaat. Gisteren mijn mannetje toch zover gekregen om weer te klussen. Is wel een heel gedoe op deze manier ,maar ja, we weten waar we het voor doen.
Voor iedereen heel veel succes met klussen en afwachten!
groetjes kreeftje

Terug
Bovenaan