eisprong

A

Anoniem

Guest
 Hoi dames

Ik heb een vraag over die eisprong.
Heb nu cervixslijm achter de rug, hoe lang duurt het voor die eisprong plaats zal vinden??

(ik heb een cyclus van 41 dagen). Ben 22 Maart ongi geworden. Op de achtste dag heb ik enorm veel cevixslijm gehad, hoewel ik een lange cyclus heb.
Kan ik bijvoorbeeld nog cevixslijm verwachten, en volgens het rekentabel op 17 en 18 april toch mijn eisprong hebben??

Klinkt dit bekend??

groeten nathalie

hoi

Wat ik gelezen heb, kun je de hele maand door slijm hebben, alleen op het moment dat je eisprong er aan staat te komen of net is geweest. Dan is je slijm rekbaar. Je kunt er dan draden mee trekken(sorry voor de details) .
Hopenlijk heb je hier iets aan
Groetjes Doortje

Hoi   Doortje

bedankt voor het reageren.
Ik ga vanuit dat mijn eisprong nog moet plaats vinden. ik vind het onlogisch dat het al op de achtste dag na je menstruatie kan plaats vinden mbt lange cyclus *41 dagen(
Ik wacht het even af.

Hoe gaat het trouwens met jouw.......

ik hoor het graag

groeten nathalie

Hoi hoi

Met mij gaat het goed, ik heb gisteren mijn laatste pil gehad, nu nog mijn ongi afwachten, en dan gaat ronde 1 voor mij beginnen. Ik heb me voorgenomen om meteen te beginnen met tempetaturen. Mocht het zo zijn dat mijn cyclus in de war is, zie ik daar misschien iets aan.

Jij ook veel suc6
Groetjes Doortje

Terug
Bovenaan