Eisprong???????????????????

A

Anoniem

Guest
hoi

Ik heb even een vraag want ik snap er niets meer van, ik zit slechts in ronde 1 maar zeer ongeduldig heb ik ovulatietesten gebruikt omdat ik ze toch in huis had liggen, nu was mijn vorige ongi begonnen op 20 april en zou ik volgens de berekeningen op 4 mei mijn ei hebben, maar tot nog toe geen postieve ovulatietest zelfs nog geen kleurverschil gewoon een streep!

Wie weet hoe dat kan?????????????????????

Liefs Brenda

Hoi Brenda,

Ik heb daar zelf geen ervaring mee, Ik zit in ronde 3.
kan het niet zo zijn dat het allemaal op gang moet komen? je zit nog maar in ronde 1.
Je kunt het ook zien/ voelen aan de afscheiding (sorry) die is wat slijmeriger en daar kun je draaden mee maken (alweer sorry)
Ik heb hier  ook ergens  gelezen hier dat de testen van romed ook niet goed zijn, daar kan het aan liggen, heb je die???

Gr Tamara

Hoi Brenda,

Welke ovulatietesten heb je? Ik heb die van matcare en die werken prima.

Ik zelf heb nu een cycles van 28 dagen dus zou je zeggen dat mijn ei rond de 14e dag ligt. Echter mijn periode na de eisprong is veel korter dan de gemiddelde 14 dagen.
Mijn eisprong komt pas de 19e dag en 9 dagen later ben ik ongi.

Dus het kan wel dat je nog niets ziet.
Ik zou er nog een paar testjes tegenaan gooien en nog effe geduld hebben.

Groetjes en suc6 met testen.

Linneke

hoi

ik ben al een paar maanden aan het temperaturen en heb nu voor de tweede maand ovulatietesten gebruikt.Ik voel mijn eisprong overduidelijk hoor,ik heb inmiddels al wat ervaring opgedaan(ik probeer zwanger te raken van de vierde).Maar elke maand is het weer anders bij mij.
Ik heb mijn ei gehad op de 18de dag ,toen op de 14de dag en nu had ik vandaag een positieve ovulatietest en nu is het dag 16.
Vorige maand gebruikte ik die krengen(hihi sorry) van Romed en die gaven nooit een positief resultaat aan (terwijl ik krampen had en cervixslijm en later een hoge temp).