eisprong

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Als je geen cervicslijm hebt gehad deze maand klopt het dan ook dat je geen eisprong hebt???
Ik hoop dat iemand me er iets meer over kan vertellen

groetjes

Hey meis..

Ik heb ook niet elke keer cervixslijm maar wel degelijk elke maand een eisprong... Als je het cker wilt weten zou je een keer ovulatietesten kunnen gaan gebruiken?
Wens je veel succes,

liefs.. Bats

Hoi Batsertje,

Hoe weet jij dan dat je elke keer een eisprong hebt?
Gebruik jij ook ovulatietesten?

Nee, ik voel elke maand heel heftig dat mun eisprong is.. heb het soms zo erg dat ik er voor in bed blijf... Is niet fijn maar ik weet zo wel   precies wanneer ik vruchtbaar ben... Als ik dat niet had zou ik ook ovulatietesten gebruiken om precies te weten wanneer ik vruchtbaar ben..

succes.. liefs.. Bats

He Bats!

Persoonlijk vraagje: als je er iedere keer zo beroerd van bent, dan heb je toch geen zin om te klussen??? Zou ik niet hebben iig..... Reageer vooral niet als je dit te persoonlijk vind, het is niet mijn bedoeling om lullig te zijn

julide

haha.. nee hoor... Ik had gister ook weer zo'n dag.. heb het gelukkig niet elke maand zo erg hoor.. dan voel ik het wel maar soms ben ik er gewoon beroerd van...
Ik moet zeggen dat klussen dan erg pijnlijk kan zijn, maar de gedachte dat het een zwangerschap kan opleveren en het niet anders is geeft je dan toch zin... hihii.. ennuh.. mijn vriend doet het dan ook echt met beleid... heel lief gewoon..

liefs.. Bats

Hoi, hoi,

Zonder eisprong geen menstruatie. Dus de eisprong die is er ook zonder slijm.

Hoi,

Maar je hebt ook mensen die niet zwanger kunnen worden terwijl ze wel elke maand ongi worden dan ligt het toch aan de eisprong of begrijp ik het niet goed.

Terug
Bovenaan