eisprong..

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden!

ff een vraagje..
Ik denk dat ik vandaag mijn eisprong heb.. mijn witvloed is draderig en helderder als normaal (sorry)..
Ik heb zondag voor het laatst geklust en zou morgen eigenlijk pas weer kunnen klussen omdat ik vanavond laat thuis ben ivm werk en mijn man morgen weer erg vroeg op moet voor zijn werk..
Ik ben bang dat we zondag te vroeg waren met klussen en dat we morgen te laat zijn..
Wat denken jullie?

Bedankt, Ilse.

He Ilse

Rond de tijd van je eisprong is het het beste om om de 2 dagen te "klussen' . Dus als zondag de laatste keer was zou ik er toch vanavond voor gaan. Als je eisprong heb moet je zorgen dat je binnen 24 daarna redelijk verse zaadjes heb klaar liggen. Tuurlijk kan het zijn dat morgen ook snel genoeg is maar je weet niet precies wanneer die eisprong is geweest plus elk lichaam is weer anders. Ik zelf zou het er niet op gokken maar ik weet niet hoelang jullie al bezig zijn. Groetjes Pam

Hoi Pam,

We zijn nog niet zo lang bezig, dit is pas ronde 2.
Om de 2 dagen klussen lukt vaak niet maar we doen het toch regelmatig.. maar wil natuurlijk wel rond mijn eisprong goed klussen..
Vandaar mijn vraag..
Dus ik denk dat ik mijn man vanavond laat toch maar probeer over te halen.. zal niet al te moeilijk zijn!
Bedankt, Ilse.

HOi
Trek gewoon een oogverblindend setje aan. Wees lief voor hem   beetje knuffelen.
 En natuurlijk moet je echt wat moeite doen maar "zin " kan wel opgewekt worden hoor.
. Dal kan je vast wel

Succes

Hahaha.. meestal is het klussen geen probleem.
Maar ik moet vanavond tot 22.30 uur werken.. ben dan pas om 23.00 uur thuis..
En zijn wekker gaat morgenvroeg alweer om 5.00 uur dus hij wacht altijd  tot ik thuis ben en gaat dan meteen slapen..
Maar ik moet het vanavond iets anders aanpakken dan! Misschien een vluggertje.. dan slaapt ie goed!

Je kan ook tijdens je werk wat stimulerende smsje sturen haha
misschien hoef je dan thuis niet zoveel moeite te doen. En een vluggertje is ook voldoende hoor....  werk ze

Terug
Bovenaan