Eisprong????

A

Anoniem

Guest

Hoi meiden,

Kan je ook een eisprong hebben zonder dat je hem voelt.
Ik ben nu ook aan het temperaturen dat help ook zeggen
ze wie kan mij hier meer over vertellen. Alvast bedankt.

Veel liefs Ronda

Hallo Ronda,

Ik behoor tot de mensen die inderdaad ook geen ei-sprong voelt volgens mij de meeste niet. Ik ben benieuwd wat voor een reacties je erop krijgt.

nathalie

Hoi hoi,

Je kan idd een eisprong hebben zonder dat je hem voelt.
Ik voel um ook meestal niet alleen vorige maand kon ik um duidelijk voelen.

S6!!

Liefs Anouska

He Ronda en anderen,

Ik ben pas net gestopt met de pil ( 23 april) en voelde altijd mn eisprong toen ik aan de pil was. Morgen zou ik een eisprong moeten krijgen dus ben benieuwd....

Laat het je morgen weten.

Knufje 1981

Hoi,

heb hem nooit gevoeld hoor tot afgelopen maand.  Maar misschien beeldde ik me die wel in, omdat  ik er zo op let (ronde 2 voor 2de kindje) en voel ik van alles, terwijl het nergens op slaat.

groetjes,
Mienetje  

hoi...
ik voel mijn eisprong geloof ik ook niet,vind het altijd wel moeilijk hoor,wel/niet?
ik ben nu ook aan het temratuuren zins 2 maand,maar weet nog niet goed hoe of wat,
al je een verhoging hebt van 0,3 dan kun je geloof ik al een eisprong hebben...

veel succes...

xxxtam80

Ik voel mijn ei sprong denk ik ook niet.
Ben nou ook aan het tempen, dus misschien voel ik hem dan wel, omdat ik er dan meer bij stilsta.

Hoi hoi,
Nee hoor een eisprong hoef je niet altijd te voelen. Ik voel hem ook niet. Dit komt omdat ik PDS (prikkelbare darm syndroom) heb. Ik voel dus heel vaak dingen en kan dus geen eisprong onderscheiden.

Tempen is altijd goed. Ik doe het nu een half jaar. het is belangrijk dat je dat elke morgen om hetzelfde tijdstip doet. Ik doe dat altijd om 7u. Wanneer je uit bed bent gestapt heeft tempen daarna geen zin meer voor die dag omdat je lichaam al in beweging is geweest en daar door je temp ook omhoog is gegaan. Het is de bedoeling dat je straks kunt zien wanneer je temp omhoog is gegaan. Dit is ongeveer rond de 0,3 graden. Dus van 36,9 kun je dan ineens naar 37,1 gaan. Dat is een teken dat je een eisprong hebt. Ik vind het soms nog wel eens lastig te zien. Daarom heb ik op de computer een tabel gemaakt die ik in kan vullen met stipjes bij elke temp. Deze stipjes verbind ik dan aan elkaar en krijg ik een grafiek te zien. Zo krijg ik een beter beeld.

Nou meid veel succes ermee en als je die tabel wilt kun je als je wilt je e-mail hier neer zetten dan stuur ik hem zo naar je door!!!

Liefs Leah

Terug
Bovenaan