eisprong????

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

ik heb gister en eergister (dus dinsdag en woensdag) een positieve ovu test gehad, en heb elke avond omdat mijn mannetje pas savonds thuis is` geklust,``, ben ik dan nog  op tijd geweest denken jullie???, en gelijk even nog een vraagje dan, ik heb wel sinds gister nog steeds die ovu pijn in mijn onderbuik(ik  heb dat elke maand) , maar als mijn eisprong al geweest is zoals die testen uitwijzen, dan moet toch ook die buikpijn weg zijn of niet?????, vandaag is het donderdag maar die pijn blijft nog steeds.

wie kan mij helpen!!!

liefs venessa  

Geen idee. Zouden die krampen niet kunnen blijven als het eitje door de eileider gaat? Ik las gisteren in een blad van de aphotheek dat je bij een ovutest het beste tijdens de piek, 12uur erna en 24 uur erna kan vrijen om kans te maken. Dus je zal redelijk goed zitten, denk ik.

hoi woedel

dank je voor je reactie, en het is nu gewoon maar afwachten dan he? denk ik, en weet je aan de ene kant denk ik steeds van zou ik nou wel op de goede momenten geklust hebben enzo, maar ja aan de andere kant denk ik weer van je kan niet meer doen dan je best , ja toch,!!
nou maar hopen dat de tijd lekker snel gaat en dat die twee weken tot mijn nod heel snel voorbij gaan!!!!

liefs venessa

quote: venessa reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-05-2006 10:05:26'));

hoi woedel

dank je voor je reactie, en het is nu gewoon maar afwachten dan he? denk ik, en weet je aan de ene kant denk ik steeds van zou ik nou wel op de goede momenten geklust hebben enzo, maar ja aan de andere kant denk ik weer van je kan niet meer doen dan je best , ja toch,!!
nou maar hopen dat de tijd lekker snel gaat en dat die twee weken tot mijn nod heel snel voorbij gaan!!!!

liefs venessa

oh ja ik wou je ook nog even heel veel sterkte wensen in die moeilijke tijd!!! en ja dat van het in de wc doen, moest ik toch echt wel een heel klein beetje om lachen hoor, betekent toch dat de wil om zwanger te worden heel groot is bij jullie,!!!!

ah, had je die ook gelezen?
Het had wel wat, hoor. Lief dat je er aan denkt.

Terug
Bovenaan