Eisprong

A

Anoniem

Guest
Hallo Meiden,

Wie kan mij helpen.

Dit is de tweede maand dat ik gestopt ben met de pil  maar wanneer heb je nou precies je eisprong???

Mijn eerste menstruatiedag van mijn laatste menstruatie was 4 juni klopt het dan dat afgelopen weekend (17/18 juni) mijn eisprong is geweest.

Ik kom er af en toe niet helemaal meer uit.
Ook ben ik al heel de week misselijk in de ochtend zou ik dan toch al zwanger zijn geweest

Xxjes
Lin

elloowww
mischien kun je een ovulatietest gaan gebruiken?? je kunt als je regelmatige cyclus hebt 14 dagen terug rekenen dan heb je ongeveer je eisprong..stel je hebt een cyclus van 28 dagen dan heb je waarschijnlijk rond dag 14 je eisprong en met een ovulatietest weet je het zeker. werkte bij mij prima want ik ben waarschijnlijk zwanger!!!!

successssssss xxx sweety

Alvast gefeliciteerd.

Mijn laatste cyclus was 29 dagen.

Dan klopt het toch dat mijn eisprong 17/18 juni was.

Xxjes,
Lin

bedankt.

tja als je nu al misselijk bent...das wel heel snel...je ei ( mits bevrucht) doet er 5-7 dagen over om zich te nestelen...dus lijkt me kort maar je weet het nooit!! ieder lichaam is anders nietwaar?? ik zal voor je duimen dat je zwanger blijkt

knuffel sweety

Hoi hoi

5 juni was mijn 1e dag van laatste menstruatie en ik heb gisteren met vandaag

mijn eisprong.

Klus-tijd dus!

Grappig dat we gelijk op lopen!

Laten we hopen ook met de zwangerschap, zou leuk zijn..

gr

Hoi!
Zit ook net in de klustijd!!! Spannend hè. Succes meiden - we houden elkaar op de hoogte!!!
Liefs, Tess

Het is echt een obsessie.

Ik zit elke 10 minuten te kijken of er al een antwoord is zelfs als ik me verveel op mijn werk ga ik alle verhalen zitten lezen.

Het zou inderdaad leuk zijn als we alle drie tegelijk zwanger zijn laten we

Xxjes,
lin

Terug
Bovenaan