Eisprong

<p>Hallo allemaal, ik ben eind augustus gestopt met de pil. Ik ben direct begonnen met ovulatietesten van CB. De eerste maand had ik een cyclus van 31 dagen. Na 14 dagen 4 dagen een knipperende :) en op dag 5 een stilstaande :). De 2e ronde heb ik 9 dagen achterelkaar een knipperende :) gezien. Toen ben ik gestopt met testen. Uiteindelijk kwam mijn menstruatie na ongeveer 7 weken. Nu heb ik eerst 5 dagen een 0 gehad en daarna 6 dagen een knipperende :). Heeft het zin om door te  testen totdat ik een stilstaande :) zie???  Ik wordt super onzeker van steeds alleen maar knipperende:).......... ik ga mijzelf dan van alles afvragen.</p>
 
Als je er zo onzeker van wordt, is het misschien slimmer om een tijdje te wachten voordat je met ovulatietesten aan de slag gaat? Bij veel vrouwen duurt het best even voordat hun lichaam weer een beetje op de rit is na de pil. Gezien je al zegt dat de 2e ronde flink lang duurde, zal dit bij jou ook het geval zijn. Geef je lijf even de tijd om zelf weer een ritme te vinden, en als je merkt dat je cyclus weer wat regelmatiger wordt, pak je de ovulatietesten er weer bij!
 
Terug
Bovenaan