Eisprong?

<p>Ik snap er helemaal niets meer van, 1 maart, cd15 heb ik echo gehad voor een follikel meting.</p><p>(Ik heb pcos en spuit puregon en ovitrelle). Op de echo was aan de rechterkant een follikel te zien waarvan de gyn. dacht dat deze al gesprongen zal zijn.. de vorm van de follikel was ingevallen en ingedeukt niet zo’n mooi rondje). 28 of 29 feb zal deze dan gesprongen moeten zijn aangezien ik daarvoor nog een echo meting heb gehad..</p><p>3 maart terug voor een echo voor de zekerheid om te kijken of dat hij echt al gesprongen was. Geholpen door een andere gyn. deze had gezegd dat hij nog niet gesprongen was en dat ik donderdag 5 maart ovitrelle zal moeten spuiten om een eisprong te krijgen?</p><p>ik heb dus donderdagochtend ovitrelle gezet, avonden gezellig gehad. Maar toen opeens vrijdagavond bloed (heel licht en wat bruinig, sorry voor details!) nu zondagavond en nog steeds heeel licht bruin bloed bij afvegen.....</p><p>ik snap er niets van.. van wat kan dat zijn? Iemand een idee of ook zoiets meegemaakt?</p><p>Ovulatie bloeding of zal de eisprong dan toch eerder geweest zijn? </p><p>Ovulatietest is al drie dagen positief.. </p><p> </p><p>ik zal denk ik gewoon moeten afwachten hè, ik kan niets doen.</p>
 
Ik dacht aan een eventuele innesteling maar als je zegt dat je midden in je ovulatie zit dan weet ik het eigenlijk niet heb nog nooit zoiets meegemaakt. Weet je zeker dat je midden in je ovulatie zit omdat de vorige gynaecoloog zei dat je eisprong al was geweest en dan zou dat bruine bloed wel van de innesteling kunnen zijn 
 
Dat is waarom ik nu dus twijfel of dat dit inderdaad innesteling is of dat dit nu ovulatie bloeding is.
Ik zal moeten wachten want als ik dus ga testen over vier dagen ofzo is hij positief door ovitrelle wat in mijn lichaam zit denk ik .
 
Ja dat kan dus, ik Google teveel ?.
Als ik dus eisprong gehad zal hebben door de ovitrelle dan 20 maart..
Heb jij ook pcos? 
Ik ben er al mee bezig sinds november 2018, twee keer miskraam gehad. Nu eerste ronde met bloed tussendoor, dus ben in de war.
 
Terug
Bovenaan