eisprong??

A

Anoniem

Guest
hallo iedereen , ik ben van de week bij de gyn geweest en daar heb ik een echo gekregen voor bij te houden hoe het met mijn eitje was en het stond dus op springen dus ik zou ieder moment een eisprong kunnen hebben dus je kunt het wel raden?? we moesten het iedere dag doen!! maar nu hadden we een probleem want mijn man moest dus vandaag 2 jan zaad inleveren voor een onderzoek en dan mag je dus twee dagen geen gemeenschap hebben maar wat was nou het gevoel gisteren avond kreeg ik wel zo n steken en pijn in mijn buik rechtsonder dat ik gewoon krom zat dus ik had zoiets dat is mijn eisprong dus jammer voor dat spermaonderzoek maar wij gaan vandaag nog klussen   dus vandaag afgebeld en nu moet hij 16 jan weer terug komen maar ik moet 15 jan terug komen om te kijken of we raak hebben geschoten!!! dus misschien hoeft hij helemaal niet meer weg voor het onderzoek ik hoop het zo, maar nu is mijn vraag eigenlijk voelt dat ze stekerig aan of wat?? als je een eisprong hebt???
( sorry voor mijn lange verhaal maar moest het effe kwijt)
ik hoop dat iemand mij kan helpen,
groetjes wendy

bij mij voelt dat inderdaad stekerig aan, vooral sinds ik met de pil gestopt ben. alsof ze vanbinnen met naalden aan het prikken zijn, ik hoop dat je geluk hebt, ik duim voor je

Hoi Wendy,

Bij mij voelt het altijd als een menstruatie-achtige pijn.
Onder in mijn buik.
Eerst wist ik nooit dat dat mijn eisprong was.
Dan had ik het gevoel of ik ongesteld moest worden terwijl dat nog lang niet zo was.
Nu weet ik dus dat dat mijn eisprong is.

Groetjes van Nathalie.

Hoi Wendy bij mij voelt dat inderdaad ook stekerig aan. Dus hopelijk is het raak!!

En Mamasita, maar als je je pil slikt heb je toch geen eisprong? Dan is je ongi toch een kunstmatige bloeding?

Groetjes, Olivia

ik zal voor jullie duimen. Olivia, ben ook wel erg benieuwd of jij vandaag nog weer een test gaat doen, echt spannend!!!

hey olivia,

ik kan volledig verkeerd zijn, want ik heb nooit zo nagedacht bij dit alles, ik dacht dat alles wel vanzelf zou gaan, maar toen ik seksuele opvoeding kreeg in school werd er aan ons uitgelegd dat met de pil er wel een eisprong was, maar dat dat een soort kunstmatige eisprong was, en dat dat eitje dus meteen afgevloeid werd, en dat er dus bijna geen kans was op bevruchting, en dat daardoor sommige mensen ondanks de pil toch in verwachting geraken, ook al is die kans zo klein. Mijn zus is met de pil toch in verwachting geraakt. Ze zeiden toen ook dat de pil geen 100 procent zekerheid kon bieden net omdat er toch nog een eisprong is. Ik herhaal nu maar wat ze mij geleerd hebben he, want ik ga niet beweren dat ik het zeker weet, maar nu ga ik het zeker eens nakijken
Groetjes van mamasita

Terug
Bovenaan