eisprong?

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal!!

heb ff een vraagje aan jullie en dat is ik had gister de hele tijd een soort  ongi kramp gevoel onder in mijn buik zou dat mijn eisprong zijn geweest die ik voelde ik zou het echt niet weten hoe dat zou moeten voelen dit was pas de eerste keer we hebben wel lekker veel geklust dus als het mijn eisprong was dan hoop ik dat het deze keer raak zou zijn ik hoop op wat reactie's

groetjes bianca

Hoi Bianca,

Ja hoor, dat zou heel goed je eisprong geweest kunnen zijn.

groetjes van Nathalie.

dan is het weer afwachten en dat gaat al zo langszaam maar goed.
hoelang ben jij al eigenlijk bezig ik zit alweer in ronde 7 voor een 2e heb mijn nod rond 13 feb als goed is net een dag voor mijn verjaardag lekker is dat maar hopen dat het niet gebeurt

groetjes bianca

Ga je vandaag even een ovulatietest doen, dan is het gelijk duidelijk hihi.

x mamaloe

hoi mammaloe

ja dat zou ik kunnen doen maar ik denk dat ik het wel gevoelt ik kon niet eens normaal zitten zo erg voelde ik het en nou gaat het wel heb alleen nog een beetje een drukkende gevoel in mijn onderbuik en last van veel afscheiding dus ik wacht het maar af.
maar uh jij heb ook veel geduld als ik dat zo lees ik zou gillend gek worden maar jij ziet de humor en nog in dat zou ik echt niet kunnen maar goed wel knap van je!

groetjes bianca

Ben over mn stresspunt heen. Moet er nu de humor maar van inzien want schiet toch niets op. Ben idd alwel gillend gek geworden van het wachten maar ja het helpt je toch niet. We zijn nu met een hele kluit dames die de 40 allemaal zelfs al voorbij zijn en moet zeggen begint aardig gezellig te worden hihi.

Tja je moet wat he.

(net ff naar de wc geweest en idd nog niets haha)

Groetjes Mamaloe

nou ik mag van geluk spreken dat ik zo goed als regelmatig ben bij mij schommelt het een beetje eerst 29 en nu 26 dus het valt nog mee maar nu heb ik het echt goed gevoelt dus nou maar hopen maar gaat er niet van uit dan is het ook niet echt terleurstellend he!

groetjes bianca

Hoi Bianca,

ik ben ongeveer 3 jaar geleden gestopt met de pil.
vorig jaar juni zijn we naar de huisarts gegaan en die heeft ons doorverwezen naar de gyn.
een aantal onderzoeken gehad, en in december werd ik (gewoon op de natuurlijke manier) zwanger.
helaas kreeg ik in de 6e week een miskraam.
ik kan dus niet echt zeggen in de hoeveelste ronde ik zit.
we hebben nog geen kinderen.
ik ben wel zwanger geweest, dus dat geeft wel hoop.
we weten dat het kan.
wat leuk....jij bent dus 14 februari jarig? dan wordt je 27 ??
ik wordt 15 februari 28.
mijn nod is 21 februari. (een dag voor mijn vaders verjaardag)

liefs nathalie.

Terug
Bovenaan