eisprong

A

Anoniem

Guest
hoi ik ben kim en ben hier nu voor het eerst. Leuk om alles hier te lezen. Ben bezig voor onze eerste en proberen het nu voor de tweede maand. Zit nu in mijn  vruchtbareperiode en voel denk ik mijn eisprong ( links en rechts) en steekt behoorlijk. Hoe voelen jullie de eisprong ook aan de linker en rechterkant en hoelang duurt dit. hoor het graag

hoi   ik heet je welkom op deze site.
ik voel mijn ei nooit maar afgeloppen maand wel aan een kant en het deed flink stekken en krampen.
 groetjes iris 32j 10de 2de

hoi

ik voel mijn ei ook altijd, buikpijn onderaan in mijn buik, ook heb ik dan vaak hoofdpijn en een beetje de zelfde klachten die ik ook heb bij mijn menstruatie. maar ik zie het vooral goed aan mijn slijmverlies.

groetjes vickske

Hoi! Welkom hier, en hopen voor je dat het snel raak is! Wij zijn nu voor de 12e maand bezig. Ik voel mijn eisprong de laatste paar keer wel. Tenminste, ik denk dat die krampjes en steekjes de eisprong zijn. Ik herken het ook aan mijn slijm. Het duurde wel even hoor, de eerste paar maanden dacht ik echt, waar hebben ze het over op dit forum!

hoi!

Welkom bij ons op dit forum, tis erg leuk maar ook zeer verslavend, dus pas op!

Je eisprong kun je voelen aan de steken en/of buikpijn en je krijgt vloeibaarder afscheiding. Maar niet iedereen voelt haar eisprong hoor, dus klam je daar niet aan vast.

Vertel eens iets over jezelf! altijd leuk om te weten!
Wij zitten in onze 3 ronde voor 1e kindje. Mijn vriend is 29 en ik 28 jaar, tijd voor gezins uitbreiding dus! We wonen samen in Arnhem (zuid). Ik ben twee dagen (als ik mijn langste cyclus neem) overtijd, spannend!

Succes verder en hou vooral het plezier erin!!

Groetjes Meike S.

Terug
Bovenaan