eisprong

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

misschien een rare vraag maar ik zie hier vaak staan dat jullie je eisprong hebben gevoeld. Wat voelde jullie dan precies? Ik heb het weekend een aantal keren gedacht dat ik het voelde maar weet het niet hoor.Was wel grappig want bij ieder dingetje dacht ik dat het mijn eisprong was. Ik ben 15 juni gestopt met de pil dus het is allemaal zo nieuw, zit vol met vragen

groetjes happy

Hoi happy,

Kan je helaas niet helpen , want zit in het zelfde schuitje als jij. Ben namelijk 22 juni gestopt. Ik dacht dat ik mijn ei vnadaag had, want ik heb pijn in onderbuik en voel me beetje slapjes, maar of dat echt zo is ??? geen idee !!!

Nou hoop dat er nog reacties komen.

groetjes Diana

Hoi diana,

Leuk dat we ongeveer gelijk lopen. Het is allemaal zo vreemd, dan is het leuk als je hier terecht kan. Heb jij ook allemaal van die kwaaltjes? Ik heb zere borsten, ben doodmoe en humeurig, lst van mijn onderrug, moet veel plassen en heb de hele dag het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Ik heb op dit forum gelezen dat dit waarschijnlijk het ontpillen is dus ben benieuwd hoe jij dat ervaart  

groetjes happy

Das wel grappig want ik heb presies de zelfde kwaaltjes als jij. Vooral die (.)(.) doen zeer, en dat is erg vreemd want ik heb dat nooit !! Het kan natuurlijk wat je zegt het ontpillen zijn, maar laten we hopen op wat anders he

nou, laten we het hopen. Mijn vriendin is ruim twee jaar bezig geweest dus ik bereid me op het ergste voor. wel leuk dat we gelijk lopen en dezelfde klachten hebben . Hou me op de hoogte hoor van alles wat je meemaakt.

Terug
Bovenaan