eisprong

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Nou ik zit nu ongeveer bij mijn ei. Het kan morgen of overmorgen zijn. Zijn al begonnen met klussen. Mijn man wil absoluut niet weten wanneer ik mijn ei heb, omdat het dan zo'n verplicht nummertje wordt.  Maar dat zal wel opvallen als ik om de dag wil klussen. er zit nl bij ons nooit een strak schema in.

We gaan dit weekend op vakante, dus dan hoop ik dat deze 2 weken tot NOD zo voorbij vliegen.

Groetjes,
Heartje

Hai,

Ik vertel het mijn vriend ook nooit maar hij voelt wel dat het mijn vruchtbare periode is omdat ik dan ook veel regelmatiger sex wil hebben. Bij ons zit er normaal ook geen vast schema in.

Heb het in het verleden wel verteld wanneer ik vruchtbaar was en opeens ging "het" niet meer omdat er teveel druk op ging staan. Nu zeg ik het niet terwijl hij wel na kan gaan dat ik vruchtbaar ben en dan lukt het wel.

Mannen...........snap er soms niks van maar bij ons werkt het zo goed dus houden we het zo.

Veel liefs
Nataly

Hallo,

Ik heb ook vandaag of morgen mijn eisprong. Mijn man vindt het ook niet fijn om het 'verplicht' te doen, maar hij weet altijd wel wanneer het zover is.
Ik vind die twee weken wachten hierna zolang duren.
Een fijne vakantie en ik hoop voor ons beide een goed bericht als jij terug komt.

Groetjes

Terug
Bovenaan