eisprong

A

Anoniem

Guest
Pfff volgens de berekeingen heb ik vandaag mijn eisprong...en volgens mij ook! Ben erg moe, hangerig, zin in zoet (mag niet van Sonja) en een menstruatiegevoel...Herklenbaar?
WIj zitten in de ereste ronde voor een tweede kindje....
Toch weer spannd natuurlijk! Hebben jullie nog tips om d e komende twee weken door te komen?

Roos

Hai Roos,

Wel redelijk herkenbaar, alleen weet ik niet of dat mijn eisprong was! haha
Ik had vorig weekend ook een ongi-gevoel, pijn in mijn onderrug, vermoeide benen en lamlendig, maar dat was ook rond mijn eisprong.... Nu gaat het alweer een stuk beter, heb wel last van krampjes onder in mijn buik, maar wat dat nou te betekenen heeft weet ik ook niet. Ik heb wel braaf om de dag geklust in de juiste periode, dus wie weet!!
Ik hoop voor je dat het je eisprong was!

Kus, Esther

He Roos,

Als het goed is had ik gisteren ook mijn eisprong, onze NOD's lopen dus precies gelijk. Wat jij vertelt is heel herkenbaar. Heb ook ongigevoel en een soort "gloei"gevoel in mijn hele lijf. Als afleiding internet ik veel en doe wat administratieve dingen thuis voor de vereniging waar ik lid van ben.
Maar ik moet wel zeggen dat ik er wel veel aan denk (zou ik zwanger zijn etc.)

Ik wil me alleen niet gek laten maken, dan is het zo'n teleurstelling als ik niet zwanger blijk te zijn.

Nou spreek je weer.

Groetjes,
Luna

Terug
Bovenaan