eisprong

A

Anoniem

Guest
12 Tot 14 dagen voor de eerste dag van je (volgende) menstruatie vindt normaal gezien je eisprong plaats. Wat ik me afvraag is of je bij een cyclus van 28 dagen ook eerder of later dan 12 tot 14 dagen voor de volgende menstruatie een eisprong kan hebben.
Zijn er meiden die hier ervaring mee hebben?

Hey Angie,

Van de week gevonden op internet, zag dat deze site  alleen vandaag niet beschikbaar was.
http://www.refdag.nl/oud/gezo/001219gezo01.html. In het kort staat daar in dat ze testen hebben gedaan en dat 70procent voor de  10de of na de 17de dag van de cyclus de eisprong hadden en dat van de 69 geteste vrouwen maar slechts 7 een eisprong hadden 14 dagen voordat ze ongesteld werden.
Dus het is zeker mogelijk om voor of na deze 12 t/m 14de voor je volgende menstruatie je eisprong te hebben.

Groetjes, Linda

Hoi angi,

Dat hoeft niet persee zo te zijn. Ik heb ook gehad dat er 18 dagen tussen mijn ei en mijn eerste ongi dag zat. vorige maand waren het er wel 14,  toen had ik ook nog een cyclus van 61 dagen. Misschien ben ik wel een slecht voorbeeld, maar ik wou alleen aangeven dat het dus niet persee zo hoeft te zijn. wel is je LP vaak hetzelfde. Bij mij dus tussen de 14 en de 18 dagen.
Gr. Sara

Mijn LF was altijd, op het uur nauwkeurig 12 dagen en 6 uur... Ik had een cyclus van 28 dagen en mijn eisprong vond dus plaatst op dag 16.

Ik praat in de verleden tijd, want ik ben net zwanger! Jippie!

Terug
Bovenaan