Eisprong

<p>hoi even een vraagje. </p><p>Ik had gisteren een smiley met de cb test.</p><p>Actiontest was nog niet positief. Vandaag wel een duidelijke positieve test.</p><p>Wanneer is mijn eisprong. 24 - 48 uur na de cb of 24 - 48 uur na de action?</p>
 
Hi , ik heb ook CB ovulatie testen en die geven je 2 meest vruchtbare dagen aan. Dit zou in moeten houden ongeveer 48 uur na positieve CB test de eisprong en Action 24 uur ( omdat deze gisteren nog niet positief was.)
Ik zou sowieso, ook al denk je dat je eisprong geweest is, het nog een keer  gezellig maken want dan weet je zeker dat je m niet mist! Advies is om de dag rond eisprong.
succes met zwanger worden!
 
Ik zou de cb aanhouden. Volgens de wetenschappelijke artikelen (niet websites), springen de meeste eitjes net binnen 24 uur na de EERSTE positieve test. Je hoeft dus ook niet op de knaltest te wachten. 
1 probleem hou je wel. Met ovulatietesten test je het hormoon dat je ei laat springen. Je hebt geen zekerheid dat hij ook echt springt. Je kan meerdere keren positieve ovuluatietesten hebben in een cyclus omdat hij dan de eerste keer niet springt. Als je je temperatuur bij houdt dan kan je wel echt je eisprong bevestigen (temp in rust gaat wat omhoog in de dagen na de eisprong).
 
Helaas kan ik mijn temp nooit bijhouden. Werk wisselende diensten. Als ik avonddienat heb ga ik veel later slapen dan wanneer ik een dagdienst heb. En bij nachtdiensten lukt het helaas helemaal niet om mn temp bij te houden.
 
Hierbij mijn info; 10 jaar pil geslikt met na elke 1a 2 strippen een stopweek -21 mei laatste pil van de strip genomen - 25-28 mei onttrekkingsbloeding gehad - cyclus 1 28 dagen - cyclus 2 30 dagen - zit nu in cyclus 3 : 1e keer gebruik ovulatietesten. Heb ik nu mijn piek gevonden op CD 30/31 ? (19/20 augustus) dus nu ergens mijn eisprong?  afgelopen 2 dagen opgeblazen gevoel / buik gehad en vandaag gevoelige tepels aangezien ik over tijd ben ook een zwangerschapstest gedaan en die is negatief  Zie de testen hieronder    https://www.mupload.nl/img/ztfzxlhyxo5g.jpeg
Heb er nog weinig ervaring mee maar is bovenstaande test positief????
 
Terug
Bovenaan