Eisprong

<p>Hallo iedereen,</p><p>Ik gebruik al een tijdje de ovulatie testen van CB de roze en ik voel ook altijd mijn eisprong ( zeer pijnlijk) nu had ik zaterdag ochtend mijn LH piek met een smiley.</p><p>Ik heb tot op heden nog niet echt wat gevoeld dat op mijn eisprong lijkt. Ik maak mij zorgen dat ik dan geen eisprong heb gehad of zal krijgen deze maand :-(</p><p>Wij hebben wel 2 weken lang dit keer om de dag of om de 2 dagen liggen klussen. Zondag was de laatste keer ivm met paar dagen weg voor werk.</p><p>Ik probeer niet te stressen maar we zijn nu al een beste tijd bezig en heb het gevoel dat elke maand mijn lichaam/cyclus wat nieuws doet.</p><p>Iemand ervaring met geen eisprong voelen maar toch zwanger??</p><p> </p>
 
Ja ik voelde t altijd goed, en op een gegeven moment niet. Meestal testte ik even als ik wat voelde om te checken of t de eisprong idd was, zodat ik niet de hele tijd testen zat te verspillen met mn onregelmatige cyclus. Anyway, eisprong gemist, en juist die cyclus zwanger.. nu bijna 34 wk :)
 
Terug
Bovenaan