eisprong

Goedemorgen meiden,
Ik heb een vraagje aan de meiden die voelen dat ze een eisprong hebben. Wat voelen jullie dan precies. Ik ben vorige week woensdag naar de gyn geweest en die zei dat ik mn eisprong nog niet gehad heb. Ik mag a.s. woensdag weer terugkomen en dan gaat hij weer kijken. Ik ben nu al het hele weekend misselijkachtig en last van mn buik. Ik heb het nu al een paar maanden maar dacht eigenlijk meer dat het kwam doordat ik het weer moest worden , maar nu de gyn zei dat er nog geen eisprong was geweest begin ik te twijfelen.... Nu ben ik zeer benieuwd hoe jullie weten dat jullie je eisprong hebben.
Alvast bedankt en groetjes
patricia

hoi Patricia,

Ik voel altijd mijn eisprong en sinds ik een ovulatietest gebruik bevestigt de test mijn gevoel. Ik voel het links of rechts(de ene maand links en de anders maand rechts). Het is heel gevoelig en het lijkt of iets op knappen staat(en dat is natuurlijk ook zo). En hoe meer de eisprong eraan komt hoe gevoeliger het wordt. Je kan het ook vergelijken met steken en met zitten voel je het helemaal. Ik voel het vaak een paar dagen voor mijn eisprong behalve deze maand, toen voelde ik het pas een paar uur vantevoren. En zodra de sprong voorbij is, is de ovulatiepijn ook heel snel weg.
Als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel!

Marielle

Ja zoiets voel ik ook. Ik had het een aantal dagen en nu is het weg. Nou zeg dat zou wat zijn, voel ik het dalijk zelf ook haha. Moet a.s. woensdag naar mn gyn dus dan zal ik het wel zien of ik echt mn eisprong heb gehad.
Bedankt voor je antwoord.
Groetjes
Patricia

Terug
Bovenaan