eisprong

Hoi iedereen,

Deze week ga ik weer duimen, want als de clomid ook deze keer zijn werk doet, heb ik deze week mijn eisprong.
Wie weet er na hoeveel dagen je je eisprong hebt? Mijn cyclus was afgelopen keer 32 dagen en van dag 3 tm 7 gebruik ik clomid.

Ik krijg bijna rsi ;-) van het duimen voor ons allemaal!

gr Jackje

p.s. Annemarie, ik hoop dat je vanavond online bent, dan kunnen we ff kletsen via de msn

Hoi Jackje,

Wat spannend zeg! Wanneer je precies je eisprong hebt is moeilijk te zeggen. Gemiddeld word je 14 dagen na je eisprong ongesteld dus dat zou betekenen dat je dus op je eisprong hebt op dag 18.. maar, dit is gemiddeld. Ik had altijd al dat ik na een dag of 11 na de eisprong ongesteld worden en sommigen pas na 16 of 17 dagen. Ik zou dus vanaf nu om de dag klussen en op dag 18 een keer extra.

Veel succes meis!!

X F

Hoi Jackje,

Je eisprong heb je altijd exact 14 dagen voor je ongi. Alleen is het natuurlijk vooraf lastig te weten wanneer je ongi wordt, maar als het altijd 32 dagen zijn, dan is het inderdaad dag 18. Op dag 16 en 17 ben je dan het meest vruchtbaar. Je kunt voor je zelf ook nog tempen. Maar dan is het pas na 12 uur hoger, maar dan weet je wel of je voor die tijd gesext hebt.!
Ik ben benieuwd hoe het uitpakt!

P.s. met mij gaat alles heel goed. Morgen ben ik 12 weken. Dan gaan we het de ouders vertellen. Afgelopen maandag heb ik een echo gehad, het kindje is al 4,5 cm en weegt 15 gram. Volgende week woensdag krijg ik een uitgebreide echo. Dan wordt er een nekplooimeting gedaan. Dat is een test naar downsyndroom, zonder dat er gevaren aan kleven (zoals bij vruchtwaterpunctie en dergelijke) Spannend dus. Misschien kan ze dan ook zien 'wat' het is. Mijn verhaaltje kun je dan weer lezen op het aug. forum.
Veel groetjes en knuffels,
A3

Hoi A3,

Dat is niet waar hoor. Je hebt niet altijd exact voor je ongi (14 dagen) je eisprong. Het varieert inderdaad zoals F ookal zegt tussen de 12 dagen en de 16 dagen maar gemiddeld is het 14 dagen.

Groetjes Ina

Terug
Bovenaan