eisprong

Hoi meiden,

Ik heb even een vraagje tussendoor. De afgelopen paar maanden als ik tegen mijn eisprong aanzat ging mijn temperatuur gestaag omhoog. Nu blijft mijn temp hangen rond de 36.6. Weten jullie misschien of je temp stijgt op de dag dat je je eisprong hebt of dat de dag daarna is? Ik moet vanmiddag naar de gyn en ik begin nu wel een beetje peentjes te zweten. Wat als ik deze maand geen eisprong krijg. Ooooooo hier wil ik niet eens aan denken.... Volgens de berekening op babbybrabbel.org zou ik vandaag mijn eisprong moeten hebben. Dat is gebaseerd op de laatste 4 keer dat ik het was.

Ik hoop dat iemand van jullie me een beetje positief nieuws kan brengen.

Liefs
patricia

hoi patricia

Als je tempratuur omhoog gaat is de eisprong al geweest. Want dan ben je in princiepe al te laat wat vrijen betreft zo staat het tenminste in het boek wat ik daar over heb gelezen. Nu zijn er vast meer teorieen dus pin me er niet op vast.
Ik hoop dat je ei sprong toch geweest is zodat je uit de zenuwen ben...

Groetjes rozemarijn

Hoi Rozemarijn,

Bedankt voor je reactie. Ik heb me inderdaad veel te druk lopen maken. Gister had ik op de echo een groeiend ei van 19 mm. Mijn gyneacoloog heeft ook meteen een samenlevingstest gedaan want dat was alweer een tijdje geleden. Er zat 17 uur tussen en er waren nog celletjes actief. Echt een leuk gezicht. Hij was ook zeer verrast dat alles zo goed was want meestal als je net als ik 4 pillen clomid slik is het slijmvlies wat minder maar bij mij was het helemaal goed. Ik was ook helemaal gelukkig gistermiddag/avond en nu nog.

Liefs
patricia

hoi hoi

Gelukkig was alles goed dat is een hele opluchting he? Ons druk maken doen we allemaal hier dat hoort er toch een beetje bij.
Dan is het zo mooi dat je je nu heel goed voelt houd dat vast dat geeft moed!!!!
Hopelijk heb je binnenkort nog meer goed nieuws....
Weet je al wat de volgende stappen zijn die je gaat volgen?

groetjes rozemarijn

Hoi hoi,

Ik krijg nu nog 3x clomid, 4 tabletten per dag. Ik reageer schijnbaar erg goed op die 4 tabletten en hij (mijn gyn) is er van overtuigd dat ik binnen nu en drie maanden dus zwanger zou moeten raken. Mocht dit niet het geval zijn dan krijg ik waarschijnlijk een kijkoperatie en daarna moet ik beginnen met het spuiten van hormonen. Ik zou heel graag uit willen gaan van het positiefste (zoals zovelen onder ons) maar een beetje uit zelfbescherming zit ik mezelf toch al een beetje voor te bereiden op die kijkoperatie. Dat lijkt me zo ontzettend eng joh. Maar als het moet dan moet het, nietwaar?

We zitten nu weer in de afwacht fase. Het is altijd weer erg als je die 2 weekjes moet gaan zitten wachten. Tussen hoop en vrees. Het ergste is is dat het zaadje hoop alweer vollop aan het groeien is. Ik weet ook wel een beetje hoe het komt dus dat scheelt. Mijn zusje is aan het einde van mei uitgerekend dus je snapt dat we er in de familie heel erg mee bezig zijn. Al die leuke babydingetjes. Dat wil IK ook! Ik wil me ook suf kopen aan alles voor mijn eigen ukkepuk. Niet alleen voor die van haar, alhoewel dat ook wel heel leuk is hoor.

Liefs
patricia

Hoi Patricia

Zo hey dat is wel veel clomid tabletjes per dag! Nou ja zolang ze hun werk maar goed doen, en dat is dus het geval bij jou .
Fijn dat de gyn zo positief is maar kan me wel voorstellen dat je van het ergste uit gaat dan kan het alleen maar weer meevallen toch?
met een kijkoperatie heb ik niet zoveel ervaring heb het niet gehad maar wat ik hier heb gelezen is het bij een ieder meegevallen dus kop op!

Ja kan me wel voorstellen dat je ook voor jezelf van die leuke schattige kleine dingetjes wilt kopen.
Hou moed dat gaat zeker wel gebeuren.

Ik zal voor je duimen dat het raak is!
Groetjes sabine

Terug
Bovenaan