eisprong???

hoi allemaal,

even een vraagje,
ik heb 2 juli mijn mk gehad en nu zou ik normaal gesproken 30 juli mijn nod dag hebben (dus over 3 dagen)
nou zag ik net veel slijm waar ik draadjes van kon trekken
wat is dit??????????

Bij mij is dit altijd de eisprong maar ik had het ook toen ik zwanger was. ik heb een miskraam gehad op 29 juni en mijn eisprong was de 16de ipv de 14de dag. Maar na een mk kan alles zo in de war zijn dat verschilt per persoon. Ik heb ovulatietesten gebruikt daarom weet ik nu zeker dat ik de eisprong heb gehad. Ik zou gewoon de 30ste even een testje doen

Succes
Lotte

hoi lotte,

ja heel onzeker allemaal,
maar goed ik ga er maar vanuit dat ik mijn ei nu heb gehad,(helaas niet geklust).
ik heb voor alle zekerheid net een test gedaan om te kijken of het zwangerhormoon eruit is,
nu gewoon negatief(ergens gelukkig)anders wist ik ook niet wat ik moest (kon namelijk dan ook van de vorige zwangerschap zijn).
nou ik wacht nu wel die paar dagen af en dan kijk ik wel of ik ga testen of niet.
maar ze zeggen toch dat je 14 dagen na je ei, ongie zou moeten worden.
dan zou ik rond 10 aug. ergens ongi moeten worden.
wat een ONZEKERHEID allemaal.
groetjes

Hoi Debra,

Het zou goed kunnen dat dit erop duidt dat je nu je eisprong hebt. Dan heb je dat nl. vaak. De eerste ongi na een mk is meestal 1 of 2 weken later dan normaal dus dat zou heel goed kunnen dat het je eisprong is.

Succes!

Groetjes F.

Hoi Debra

Die onzekerheid is echt vervelend he, ik baal soms zo erg dat het misis gegaan ben steeds maar aan het rekenen hoever is nu was enz. Ik heb echt al 4 dagen hoofdpijn mijn ongi kenmerk dus moet het nu weleens gaan worden ben een dag te laat nu maar verwacht het weekend wel ongi te zijn zodat ik opnieuw kan starten want ik acht de kans op succes gelijk na een mk klein maar goed je weet het nooit.

Succes
lotte

Hoi,

Die onzekerheid is inderdaad een drama. Ik kan alleen geen miskraam dele met jullie maar wel het verlies van een kindje na ruim 24 weken zwangerschap! Dit alles is nu zo'n 9 weken geleden en heb inmiddels al een normale menstruatie achter de rug ( 4,5 week na de bevalling). We hebben op de goed dagen geklust en nu kreeg ik na 30( ?) dagen iets wat op een menstruatie leek. Dit begon s'middags en hield s'avonds weer op. Maar de volgende dag zette het toch weer door, maar nu na twee dagen houd het weer op. Ik wordt hier vreselijk onzeker van en durf eigenlijk niet te testen, maar dit hoort ook niet bij mijn menstruatie zoals ik hem normaal gewend ben! Ben altijd 28 dagen en dan echt wel een dag of 6 goed vloeien. Wie weet wat het is en wat ik moet doen?

Liefs ies.

Terug
Bovenaan