eisprong

Hoi Allemaal,

Ik kijk al weer een tijdje mee op dit forum, nadat ik ik februari op het forum verlies en verdriet terecht kwam. Ik ben sinds maart 2003 gestopt met de pil en afgelopen februari heb ik na 10 weken een miskraam gehad. Wat een enorme steun kun je dan hebben op het forum en dit heeft me dan ook erg goed gedaan. Nu zijn we 8 maanden verder en het wil nog niet echt lukken. Ik ben wel mijn temperatuur gaan bijhouden maar dat lijkt wel een grafiek met temp tussen de 36,5 en 37,4 graden en soms wel 4 dagen met een verschil van 0.3 graden. Helaas heeft een ovulatietest ook niets uitgehaald. Herkent iemand van jullie dit?
Voor de rest nog iets over mezelf.. Ik ben 33 jaar en hoop toch stiekum op een kleintje van mij en mijn vriend.. maar dat willen we natuurlijk allemaal heel erg graag. Helaas mogen we nog geen onderzoeken in het ziekenhuis omdat je daarvoor minimaal een jaar niet zwanger mag zijn geweest.

Hoi Corina,

Weet je wel zeker dat je gewoon een eisprong hebt? Ik heb zelf al 14 weken geen eisprong meer gehad maar ik heb wel gewoon onlangs een onderzoek gehad in het ziekenhuis, terwijl er bij mij ook geen jaar tussen zit. Ik zou nog even afwachten maar als je geen eisprong hebt (dat kan ik niet helemaal opmaken uit je stuk) dan zou ik zeker de gyn weer bellen.

Succes, groetjes F

Hoi F,

Tja hoe kun je weten of je een eisprong hebt gehad....?? Ik weet alleen dat ze op mijn eierstok wel eitjes hebben gezien maar ik zou niet weten hoe je anders zou weten of je het wel degelijk hebt?
Ik ben erg benieuwd naar jouw verhaal hierover misschien helpt dat mij op weg..
Alvast bedankt.

Corina

Hoi meis,

Ik weet dat ik geen eisprong heb gehad omdat ik ook niet ongesteld ben geworden (en ook niet zwanger ben). Nu kun je wel gewoon ongesteld worden zonder eisprong maar ik word het helemaal niet dus ik weet het zeker. Daarbij voel ik het meestal wel (steken in mijn onderbuik en ik heb dan meer last van wittige vochtafscheiding). Als je regelmatig ongesteld bent dan zou ik een ovulatietest gebruiken (temperaturen of nog beter, de ovulatietesten van Clear Blue).

Ik ben pas donderdagavond of vrijdag weer op het forum dus ik lees je antwoord dan pas. Succes en als je nog vragen hebt dan hoor ik het graag van je!

X F.

Terug
Bovenaan