eisprong?

Hallo Lieve meiden,

Ik heb nog nooit mijn eisprong gevoeld, maar vanmorgen had ik ineens het gevoel dat ik ongesteld moest worden. Beetje van die zeurende krampen veel minder erg dan bij een echt ongi natuurlijk maar toch. Kan het zijn dat dit mijn eisprong was?? We klussen op het moment om de dag dus eigenlijk kan ik mijn ei niet mislopen, maar het lijkt mij zo handig als je de eisprong opmerkt. Laten we het beste er maar van hopen het moet toch een keer goed gaan!

Ik zag dat het de komende dagen spannend wordt voor een aantal NODers, ik leef met jullie mee.

Alle klussers heel veel succes en volhouden hè, het gaat ons een keer lukken dat weet ik zeker!!

liefs Renske

Ik weet het niet zo Renske, ik voel een hele scherpe steek die zelfs met lopen zeer doet. Maar ik heb ook al gehoord van mensen die zoiets voelen als jij.
Je hebt in ieder geval geklust dus nu maar afwachten.

Liefs Po

Hoi Renske,

Ik had al twee dagen voor de eisprong flinke steken en dat kon duren tot een dag na de eisprong.. heel apart. Sommigen voelen het inderdaad echt alleen tijdens de eisprong. Hoe dan ook... er is werk aan de winkel voor je hahahaha.

X F

Terug
Bovenaan