eisprong

Hallo
Ik zit op dag 12 van mijn cyclus en heb ik sinds vanmorgen een enorme pijn in mijn linkerzij. Net alsof mijn darm op één plek gaat ontploffen
Als ik voor een 'grote' moet doet het nog zeerder en trekt het zelfs door naar mijn rug op dezelfde plek maar dan aan de achterkant.

Ik heb sinds januari dat ik een mk heb gehad zo wie zo al veel last van mijn onderbuik (ha zei dat ik me geen zorgen hoefde te maken) maar nu lijkt het iets erger zo rond mijn eisprong. Zou dit dan het gevolg zijn van de eisprong? Dat je pijn krijgt dus in je linkerzij (voor de kijker rechts).

Nou ik hoop dat ik door jullie iets wijzer wordt want dit is geen prettig gevoel. Ik kan me eigenlijk ook niet echt heugen of ik dit eerder heb gehad want sinds ik zwanger probeer te worden (nu 8 maanden) let ik iets meer op mijn lichaam dan normaal.

Ik hoor het graag van jullie

groetjes Jeannette

hè Jeannette,

lang niet gezien!!!!!!hahaha

meid ik weet het niet zeker, maar het zou zat je ei-sprong kunnen zijn hoor.

Ik hoop het in ieder geval wel voor je. Dan weet je tenminste wanneer je die hebt.

Misschien heb je dit keer wel geluk, ik hoop het echt hoor.

De huisarts heeft toen niks kunnen vinden? Je zou het hem nog eens
kunnen navragen. in ieder geval wens ik je veel succes met "klussen".
veel liefs Hester

Hi Jeanette,

Ja ik kan dat wel een beetje herkennen als eisprong.
Ik had dat zeker niet elke maand maar achteraf denk ik wel eens van oh dus dat was toch een eisprong omdat ik dan dus 14 dagen later ongi wordt.

Het kan soms behoorlijk zeer doen zo een eisprong. (kan er niet gewoon een alrampje afgaan als de eitjes springen...hihihihi)

Ik hoop dat je geklust hebt en dat er ist moois van komt.

Groetjes,

Corina

Terug
Bovenaan