Eisprong!

A

Anoniem

Guest
Jeuhh.. na een paar dagen in spanning wachten op een positieve ovulatietest is die test er vandaag gelukkig!
Ben er zo blij mee..
Ten eerste omdat ik nu weet dat ik er (weer) een heb na mijn miskraam in december. Toch een opluchting dat alles weer goed functioneert..

Ten tweede omdat ik morgen een lang weekend naar Rome ga (met een vriendin, zonder vriendlief).

Voor iedereen die zit te wachten op de NOD/ het mogen testen. Veel sterkte, ik duim voor positieve testen!
Voor alle anderen; Veel klusplezier en succes.

Tot over een paar dagen..
liefs Lisette

Fijn meid dat je weer dat alles het nog goed doet!! en dat je weet wanneer je je eisprong hebt, ik heb geen idee maar gelukkig zoveel mogelijk geklust!maar toch dnek ik dat het bij ons niet raak is...waarom weet ik niet maar is een gevoel!
Jij ook veel klus plezier met je man en heel veel plezier in Rome!!!!hoop dat je het er erg leuk hebt!
tot over paar dagen!
Liefs Neomi

hey meid ja dat is fijn dat he?!
ik wens je een fijn weekend!!!
veel liefs

Hoi Lisette,

Wat fijn voor jullie dat het allemaal weer goed functioneerd. Geniet van dat gevoel! Ik ga volgende maand ook met de ovulatietest aan de gang nu ik bij jou lees dat hij echt werkt.

Veel plezier in Rome, ik hoor allemaal leuke verhalen over Rome dus dat kan niet meer stuk.

Tot snel weer op het forum!

Gr. Issatje

Wat lief! Je hebt een ei! Nou bevruchten die handel en lekker genieten in Rome!!!!!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx me

Wat fijn voor je dat je lichaam weer lekker normaal functioneert.
Maar dat wordt wel een lekker afscheid nemen van je mannetje.....
Heel veel plezier in Rome en geniet er maar lekker van!

Terug
Bovenaan