Eisprong

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Vandaag hoogwaarschijnlijk mijn eisprong gehad. Is erg onduidelijk, maar deze zou vandaag of morgen plaats vinden.
Had gisteren veel vaginale afscheiding en vandaag was dit al veel minder. Vandaag dus maar nog even geklust.
Hoop dat ik niet te laat was, al had ik vandaag mijn eisprong. Heb er nog niet veel ervaring mee, wanneer je nou echt moet vrijen. Hebben het nu maar om de dag gedaan.
Vandaag ook een ovulatietest gedaan en deze was positief, zeg maar. Dus ja je zou zeggen dat ik vandaag goed zit, met klussen.
Kan iemand mij hier iets meer duidelijkheid in geven.

We denken er over donderdag ook nog maar even te klussen, dan weten we het zeker, dat we alle dagen gehad hebben.

Liefs yvonne

Hoi Yvonne,

Als de ovulatietst positief aangeeft zit je in de 24 uur van je eisprong. Hij kan net geweest zijn of zeer binnenkort komen. Als je klust op het moment van een positieve test, zit je goed!
Zowiezo als je om de dag klust, heb je de meeste kans om zwanger te worden!

Succes!

Liefs Daisy

Hoi Yvonne,

Het is precies zoals Daisy schrijft! Wij hebben de dag voordat de ovulatietest positief was geklust, de dag van de test zelf en voor de zekerheid ook de dag daarna. Ik ben nu 4 weken en vijf dagen zwanger (heelpril) en dat al in de tweede ronde. Ik heb er dus baat bij gehad om te weten dat ik mijn eisprong had. Heel veel succes!!

Lfs Issa

Goed bezig zeg ik!!!! Helemaal juiste timing, meer kan je niet doen meis!

Hoi, dus ik lees dat we goed bezig zijn.
Vind het wel erg spannend hoor, zo de eerste maand. Ik voel vanalles in die buik opeens. Normaal let ik daar niet op, maar nu wel
Het is nu afwachten. Op het moment van de postieve test meteen geklust. Dus denk dat het nu wel goed is.
Dus nu een week afwachten!!!

liefs yvonne

Om de dag is echt prima! dan is de zaadkwaliteit goed, er liggen zaadjes klaar rond de eisprong dus je kunt m nooit missen!

Hopelijk heeft het resultaat. De kans dat het lukt is ongeveer 25%... dus ja... het kan dus ook niet lukken!

Jee is het maar 25%. Dat is ook weinig!
WE gaan afwachten, dinsdag of woensdag over een week moet ik ongesteld worden.
Hou wel de een raar/zeurend gevoel in mijn onderbuik. Dit gevoel ken ik helemaal niet.
maja zal wel tussen mijn oren zitten

Oja:Issa gefeliciteerd. Erg leuk dat je zwanger bent

liefs yvonne

Laat je niet foppen door je eigen lichaam, heb ik ook een paar keer laten doen en dat valt tegen op je nod!

De kans dat je zwanger wordt is elke maand maar 10% (volgens mijn gyn). Nog minder dus! Maar je hebt een jaar om zwanger te worden, daarna mag je hulp gaan zoeken, dus kansen zat!

Ik geloof dat 70% na een jaar zwanger is, dus daar zit ji jvast bij!

Succes!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan