eisprong

A

Anoniem

Guest
Eind van de week weer mijn eisprong.
Probeer er minder mee bezig te zijn. maar is wel heel moeilijk. Mijn man begrijpt mij niet helemaal, dat ik er zo mee bezig ben.
Van de week met een vriendin er overgehad en zij heeft mijn man even verteld hoe dit gaat bij vrouwen. Nu begrijpt hij het beter.
Maar probeer er minder mee bezig te zijn, en we klussen ook wat minder. Klussen nu rond de eisprong, dus vandaag of morgen aan de klus. Maar we doen het alleen als we er echt zin in hebben, even niet moeten.

Vind het wel heel moeilijk om mensen te zien die zwanger zijn. Ben niet snel jaloers, maar nu heb ik daar toch wel last van.

Even mijn verhaal kwijt, ook weer fijn.
Allemaal veel succes met alles
x yvonne

Heel slim van je, om iets minder te klussen. Wij deze ronde ook niet 2 weken lang geklust, maar gelukkig is mijn ei deze maand eerder gekomen dan gedacht. Ook wel eens leuk, een cyclus van 29 dagen ipv 34...

Mannen, tja. Voor hen is t zo anders, zij kunnen niet voelen wat wij voelen. Niet erg, maar een beetje begrip kan geen kwaad.

Er minder mee bezig te zijn: dat gaat je niet lukken en das ook niet erg. Maar afleiding zoeken zorgt er wel vaak voor dat je er niet continu aan denkt. Vooral na een miskraam wil je maar één ding: zwanger worden en wel nú!

Sterkte wijffie en klus-ze!

Probeer er idd niet té veel mee bezig te zijn, maar die conclusie had je zelf ook al getrokken! :)

Fijn dat je mannetje het nu allemaal wat beter begrijpt, dat scheelt toch weer als je even in een dipje zit.

Ik ga voor je duimen deze ronde!!

Liefs Daisy

Oh ja, blijf vooral je verhaal van je afschrijven hier, daar zijn we voor! ;-)

fijn dat je man het nu ook beter begrijpt. wij gaan ons er deze maand juist een keer goed op storten, het is pas onze 3e ronde en de eerste hadden we op de gok maar 1 x geklust rond mn ei en de vorige iets meer maar ook niet speciaal op dingen gelet. Deze maand willen we er echt voor gaan, heb dit toen ook goed uitgelegt aan mn vriend omdat hij ook wat makkelijk er over dacht...
Hopelijk is t dan sneller raak...

Veel succes ook in de volgende ronde en ook succes met het er niet mee bezig zijn, ik kan dat nog niet echt :)

Liefs Kim

Hoi Daisy, het is inderdaad lekker hier even je verhaal kwijt te kunnen. En ja, je blijft er mee bezig, maar door afleiding te zoeken gaat het wel beter. Maja heb geen klagen, zijn nog maar bij ronde 5, jij bent al veel verder.,

Kim: succes deze maand. Hoop dat het in een keer lukt deze maand.

x yvonne

Heey meid,

Altijd fijn om je verhaal even kwijt te kunnen hier! Mijn man snapt ook niet waar ik me soms zo druk over maak. Het komt heus wel hoor zegt hij dan. Mannen... Maar goed van je dat je probeert er wat minder mee bezig te zijn! probeer ik ook, maar is nog niet zo makkelijk haha!

Veel succes meid en hopelijk is het snel raak!!
Liefs ciomama

Hoi lieverd, ook ik ben jaloers hoor, terwijl ik al 3 kinders heb vind ik eigenlijk dat ik niet jaloers mag zijn. Maar na die miskraam is die wens nog zo veel groter geworden om nog een keer zwanger te zijn en zo'n kleintje in ons gezin erbij te hebben. Ik zou nu al 33 wk zijn en als ik een zwangere buik zie, kan ik er alleen maar met afgunst naar kijken. Ik gun het een ander wel maar het steekt toch. Liefs, Anna

Hey meid,

gewoon hier je hart luchten want echt die mannen, sinds ik de mijne aan zijn verstand heb geholpen dat ik toch echt maar 2 dagen vruchtbaar ben en niet de hele maand door scheelt het al iets maar toen ik van de week zei dat ie in mijn vruchtbare periode nu maar even niet mag drinken omdat dat kei veel scheelt hadden we toch even grote ruzie want ja dat ik al bijna 2 jaar niet drink en zoveel laat dat maakt niet uit maar ik moet het niet van hem vragen he. Al is ie nu wel overtuigd maar we zullen wel zien.

En jaloers zijn is normaal, je wilt zelf ook graag voor zo'n lief schattig baby'tje zorgen. Gooi dat er hier maar lekker uit daar zijn we voor!

xx
Jolijn

Terug
Bovenaan