eisprong

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Begin juli heb ik een miskraam gehad en ben daarna 2x gecuretteerd. Daarna alweer gemenstrueerd dus we gaan weer aan de slag! Nu is zwanger worden wel een beetje een "issue" geworden... Het moet gewoon weer gaan lukken vind ik zelf en dan zo snel mogelijk. Dat wil iedereen natuurlijk.
Verstandelijk gezien stel ik belachelijke eisen aan mezelf want het komt natuurlijk zoals het komt.

Maar nu houd ik dus voor het eerst mijn eisprong in de gaten....Die is op do 25 aug. Dan zijn mijn meest vruchtbare dagen al een aantal dagen daarvoor volgens mij (en ook daarna).Zondag echter, gaan we voor 3 dagen naar de camping bij mijn schoonouders.... en tja... om daar nou vol aan de bak te gaan, in een tentje... maar vind het wel zonde van die dagen. Gaan we daar gebruik maken van de vruchtbare dagen of niet...

Moet eigenlijk wel weer lachen om mezelf om hoe ik er nu mee bezig ben, maar we willen het zo graag!

Zo, dat ben ik weer even kwijt, dat lucht op!

Liefs Sabien

hahaha.... misschien maakt het wel extra spannend hihi.....

succes meis!!

hoi Sabien,

:) gewoon lekker doen op de camping, of ergens in de bosjes ;) en dan anders proberen stil(ler) te zijn ofzo. zoals kimkim86 zegt: maakt het extra spannend :)

succes! en geniet ervan!

knuf Susan

haha susan heeft gelijk..lekker in de bosjes tekeer gaan haha het komt idd zoals het komt maar je bent er toch veel mee bezig dat ken ik wel...
succes en veel plezier ;-)
liefs

Gewoon stil doen en als ze er naar vragen, gelijk zeggen dat je een normaal gezond stel bent dat van het leven (en de sex) wil genieten.

Terug
Bovenaan