Eisprong!

A

Anoniem

Guest
Meiden een vraagje, heb je een eisprong als je ook gewoon ongi wordt? Ik merk mijn ei niet echt op maar was wel ongi geworden na 40 dagen??

Kus

Hai Helena,

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoeld..... wij worden toch ook gewoon ongi als we een eisprong hebben, alleen hebben de meeste van ons hebben geen cyclus van 40 dagen....ook niet iedereen voelt z'n ei!

Je kunt ook op verschillende sites je vruchtbare dagen berekenen of je kunt gebruik maken van ovu-testen maar dan is het wel handig om een wat langer beeld te hebben van je cyclus de afgelopen maanden.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt! Liefs Lynn.

Hoii

Niet iedereen voelt zijn ei! Ik ook niet hoor. heb het deze ronde ook niet gemerkt.. vorige ronde wel maar toen alleen aan mijn slijm..
De een heeft nu eenmaal een langere syclus dan de ander. Dat wil niet zeggen dat je je ei niet hebt..
Ik kijk zelf op babybytes.nl om mijn vruchtbare dagen te berekenen.

Liefs

Ha, als je ongi wordt dan heb je een eisprong gehad, anders wordt je niet ongi. Ongeveer 14 dgn voor je ongi . Bij 40 dgn dus gemiddeld rond dag 26. Maar hier heb je achteraf natuurlijk niks aan. Als je je verloop over een paar maanden bekijk kan je kijken hoe regelmatig je ongi wordt en wanneer de eisprong is en of je er misschien iets aan merkt met je afscheiding (zo merk ik het altijd).
Als je de pil gebruikt is het natuurlijk helemaal anders dan heb je geen eisprong en wordt je niet ongi maar heb je in je stopweek als ik het goed noem ontrekkingsbloeding

succes

5 weken mag nog, dan heb je ook nog wel een eisprong. vanaf 6 weken kun je beter een doorverwijzing vragen naar de gyn.
Heel veel succes in ieder geval. Of je moet een maand veel geld (en frustratie) er in steken door ovulatietesten te gebruiken.

Hey meiden,

Bedankt voor de reacties. De 40 dagen was mijn eerste cyclus! Ik merkte toen idd aan slijm dat ik mijn ei had! Nu merk ik eigenlijk even niks, dus ik klus maar om de dag! Je weer het maar nooit! Het is ook gewoon even aankijken! Sorry dat ik niet zoveel meer ben (forum) zit veel in het iekenhuis voor andere problemen!

Kus

Ik denk ook wat javo zegt: dat je eisprong gewoon laat is geweest! Anders wordt je niet ongesteld als je geen eisprong hebt gehad.

Succes!

Terug
Bovenaan