eisprong

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

deze week ben ik volgens de berekeningen vruchtbaar maar denk dat ik vandaag m`n ei heb..al vanaf vanmiddag pijn aan de rechterkant (krampen)..Ik hoop zo dat we nu goed geklust hebben ervoor:) en dat ik 9 Dec niet ongi word..Nu ik echt ongi ben geweest (2 weken terug) ben ik er zo mee bezig. en zooooo ongeduldig pffff..
naja na deze week wachten en wachten en gewoon nog even wachten.

liefs!!!

Hai meid,

Rot he, dat wachten? Moet zelf ook nog 1,5 week wachten maar ik ben er niet zo heel erg mee bezig, iig niet zoveel als de afgelopen rondes! Maar het blijft spannend!! Als je goed hebt geklust voor je ei dan zit dat wel goed hoor, zou nog ff doorgaan..... just to be sure! :) Ik hoop ook dat je niet ongi word en mag genieten van een mooi wondertje!

Ik ga vast duimen! :) Liefs Lynn.

Tja, het wachten... Kunnen veel meiden over mee praten... Succes!

Hey,

Ja dat wachten is altijd vervelend je moet het eigenlijk meteen kunnen weten zodra je geklust hebt.ik heb mijn ei-sprong als ik zelf goed geteld heb afgelopen zondag gehad We hebben toen ook geklust.

Ik moet nu dus nog tot eind vlgende week wachten ben heel benieuwd,ik heb een miskraam gehad en dan is het altijd weer spannend.

heel veel succes

Herken het helemaal! Wij zitten ook volop in de klusperiode, 9 dec ook nod nl.
Ik ga samen met je wachten, er zit helaas niet anders op...

Liefs Sabien

Inderdaad iedere keer weer spannend...
Ik kan tijdens die wacht ook nooit stoppen met lezen erover, je bent er dan zo mee bezig. Ik ga voor je duimen meis!!

Liefs!

Terug
Bovenaan