eisprong

A

Anoniem

Guest
vandaag op mijn werk echt een pijnlijk/ stekend gevoel links onderin mijn buik. naar mijn idee leek het beetje op bandenpijn wat je tijdens zwangerschap hebt. dus nog eens cyclus berekend van 28 dagen en dan zou ik vandaag eisprong hebben dus ik denk dat ik dat heb gevoeld vandaag maar zou wel heel snel zijn ben 5 feb ongesteld geworden ivm stoppen met de pil en zou dan nu al kurig op de 28 dagen zitten

vanavond maar proberen om raak te schieten want zou het wel heel gaaf vinden om zwanger te zijn. maar moet dan nog 2 weken wachten hihi o ronde 1 en ik word al ongeduldig zeg.

heeft iemand ervaring met eisprong?

Hier indd ervaring met het voelen van m'n ei! Vrijwel elke maand voel ik duidelijk mijn ei....ook een stekend gevoel, afgelopen week zelfs zo'n steek dat ik krom stond. Het kan dus heel goed! Nou meid, flink klussen en hopen dat het raak is....

Sterkte! Het zou wat zijn in ronde 1, wie weet! :)

Liefs Lynn.

Het kan! Ik ben ook meteen regelmatig ongi geworden, dus je hoeft niet altijd te ontpillen.

Liefs Daisy

bedankt meiden we hebben dit weekend 2x geklust en hoop dat dat voldoende was. we zullen het zien zondag over een week

bedankt voor reacties

Terug
Bovenaan